ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • لاغری ربطی به مشکل بیضه پسرم دارد؟

    پسرم اكتوپي بيضه داشت و در دو سالگي عمل جراحي روي وي انجام شد و مشكل بالا بودن بيضه‌ها برطرف شد، اكنون او 21 ساله است. آيا در آينده دچار مشكل خواهد شد همچنين پسر دومم كه 9 سال دارد همين مشكل را پيدا كرده و بسيار لاغر است آيا اين مشكل با لاغري ارتباطي دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۷:۳۵:۴۵
  • دکتر گفت پروستاتیت مزمن دارم

    پس از سن بلوغ، دچار مشكلاتي شدم تشخيص پزشك پروستاتيت مزمن بود و براي درمان مصرف بعضي داروها را توصيه كرده بودند اما نتيجه‌اي نداد. پس از ازدواج مشكلاتم درمان نشده و همچنان ادامه دارند. چه راه درماني را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۷:۳۳:۰۴
  • شبها چندین بار نیاز به دستشویی دارم

    نزديك به 10 سال است به محض سرد شدن هوا احساس تخليه ادرار به دفعات دارم، به‌طوري كه هنگام شب حداقل چهار مرتبه از خواب بيدار مي‌شوم. در طول روز ميزان كمي آب و تقريباً 8 ليوان چاي مي‌نوشم، در تابستان به هيچ عنوان اين مشكل را نداشته و از داروي خاصي هم استفاده نمي‌كنم، با اين وجود براي بهبود اين مشكلات چه راهكاري را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۷:۳۱:۰۱
  • بعد از عمل دندانهای عقلم مشکل پیدا کردم

    حدود چهار ماه گذشته، دندان‌هاي عقل نهفته‌ام به وسيله عمل جراحي خارج شدند. از آن پس احساس مي‌كنم دندان جلويي بلندتر از دندان‌هاي ديگر است و همين مورد باعث احساس درد و فشار بيش از حد شده است. براي درمان چه راهكاري وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۷:۲۸:۳۳
  • وقتی مسواک می زنم لثه ام تغییر میکند

    مدتي است هنگام استفاده از مسواك لثه‌هايم دچار تغییر می شود. اين حالت چه علتي دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۷:۲۶:۰۲