ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • نمیتوانم وسایل دور را خوب ببینم

    در سن 18 سالگي به تنبلي چشم مبتلا شدم و اين اختلال به مرور بيشتر شده است. به همين دليل وسايلي را كه دور هستند به خوبي نمي‌بينم. راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۷:۱۸:۵۲
  • عمل وازکتومی خطرناک است؟

    یک ‌سال گذشته تحت عمل جراحی برای درمان واریکوسل قرار گرفتم. اکنون قصد انجام عمل جراحی وازکتومی دارم آیا انجام این عمل مشکلی برایم به وجود نمی‌آورد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۸:۵۴:۲۹
  • خیلی تلاش کردیم اما شب‌كوري پسرم خوب نشد

    پسري 13 ساله دارم كه مبتلا به شب‌كوري است. چند بار براي معالجه و درمان او اقدام كرديم كه هيچكدام مؤثر واقع نشد. در ضمن پسرم از عينك هم استفاده مي‌كند. آيا راهي براي درمان او وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۸:۵۱:۱۸
  • پلک چپم افتاده است

    هفت ماه قبل در پي حادثه‌اي از حال رفته و زمين خوردم. از آن هنگام پلك چشم چپم پايين آمده است. البته وقوع اين اتفاق مشكلي در بينايي‌ام ايجاد نكرده است و فقط شب‌ها هنگام خواب آزارم مي‌دهد. علاوه بر اين از سردردهاي شديدي هم رنج مي‌برم ولي مراجعه به پزشك و نتيجه ام‌آرآي، سلامت كامل مغز را نشان مي‌دهد، چه راهكاري را براي درمان من ارايه مي‌دهيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۸:۴۸:۴۹
  • بعد از تصادف دوبینی دارم

    حدود يك سال و نيم است كه بر اثر تصادف، عصب زوج ششم چشم راستم آسيب‌ديده است. مدتي به سمت راست حركت نمي‌كرد اما اكنون اين حالت برطرف شده و دوبيني پيدا كرده‌ام. آيا با گذر زمان روزي خواهد رسيد كه انحراف چشمم از بين رود؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۸:۴۶:۵۶