ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • در گوشم صدای سوت میشنوم

    حدود 30 سال گذشته، دچار موج انفجار شده‌ام و از آن زمان به بعد، در گوش راستم صدايي شبيه سوت كشيدن، احساس مي‌كنم و بعد از نشستن طولاني‌مدت، هنگام برخاستن، دچار سرگيجه مي‌شوم. تشخيص بعضي از پزشكان پارگي پرده گوش بوده است. آيا اين علائم با عمل جراحي قابل بهبود هستند؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۷:۳۹:۴۷
  • با مصرف حبوبات و سبزیجات اسهال میشوم

    حدود سه سال است كه با مصرف حبوبات، سبزيجات و سرخ‌كردني‌ها دچار اسهال مي‌شوم و در صورت پرهيز از اين موادغذايي، احساس ناتواني و ضعف مي‌كنم. راه درمان اين عارضه چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۷:۳۵:۰۴
  • برای کاهش درد بعد از عمل چکار کنم؟

    حدود دو ماه است كه به علت بيماري واريكوسل عمل جراحي شده‌ام اما هنوز احساس درد دارم. چه راهي براي از بين بردن درد وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۷:۲۶:۱۹
  • صبح‌ها در ستون فقراتم احساس درد دارم

    صبح‌ها بعد از بيدار شدن از خواب، در انتهاي ستون فقرات و بازو، احساس درد شديدي مي‌كنم كه بعد از نرمش از بين مي‌رود. راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۷:۲۲:۲۶
  • پنج ماه است برای پروستات دارو میخورم

    مدت پنج ماه است كه مشكل پروستات دارم و قادر به كنترل ادرار نيستم. مي‌خواهم بدانم چرا با مصرف داروهاي...، مشكل من حل نشده است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۷:۲۰:۴۰