ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • برای مشکل ادراری مردان مسن چه راه حلی وجود دارد؟

    بسیاری از مردان با پا گذاشتن به دوران سالمندی دچار مشکلات ادراری می‌شوند. یکی از مهمترین مشکلات در این خصوص سوزش، تکرر و مشکل در دفع ادرار است. به طوری که از خوردن مایعات یا مواد غذایی مدر پرهیز می‌کنند. گاهی اوقات نیز از بی‌نتیجه بودن داروهای مصرفی شکایت می‌کنند. در این مورد چه راه‌حلی برای رفع مشکلاتشان وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۶:۴۳:۰۴
  • در ماه های اولیه جنینم از بین می رود

    نزديك به 20 سال از ازدواجم مي‌گذرد. به عارضه ديابت مبتلا هستم و به دليل باردار نشدن تا به حال 3 مرتبه اهداي تخمك انجام داده‌ام اما در هر مرتبه بارداري و در ماه‌هاي اوليه، جنين از بين مي‌رود و تشخيص پزشكان وجود مشكلات مغزي است. در ضمن ازدواجمان نيز فاميلي نبوده است. باتوجه به اين شرح حال، امكان بارداري وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۶:۳۴:۱۸
  • شوره سر را چطور از بین ببریم؟

    بيش از 7 سال است كه پوست سرم چرب و پر از شوره شده است. استفاده از شامپوهاي ضدشوره تأثيري بر رفع مشكل من ندارد. براي از بين رفتن شوره‌ها چه اقدامي بايد انجام بدهم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۶:۲۰:۴۷
  • ترشح بینی و حلق با درد معده ارتباط دارد

    يك سال قبل دچار تپش قلب شدم ولي پزشك بعد از معاينه اعلام كرد قلبم سالم است و مشكل از ورم معده‌ام است. از يك‌ماه قبل پيشاني‌ام درد گرفته است و چشمانم نيز به‌شدت درد مي‌كند. مخاط سفيدي از بيني‌ام خارج مي‌شود و ترشح پشت حلق دارم. آيا اين علائم با درد معده من در ارتباط است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۶:۱۶:۰۰
  • کف دستانم داغ می شود

    مدتي است كه دماي بدنم بالا مي‌رود و در ناحيه كف دستانم احساس داغي مي‌كنم. آزمايشات افزايش غلظت خون و ميزان تري‌گليسيريد 218 را نشان داده است، رژيم غذايي هم در اين‌باره مؤثر نبوده است، راهكار ديگري را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۶:۱۲:۴۶