ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • در چه صورتی باید پروستات را عمل کرد؟

    پدرم 63 سال دارد و به عارضه پروستات مبتلاست اما هنوز مورد عمل جراحي قرار نگرفته است. آيا مصرف كپسول... برايش مشكلاتي را ايجاد مي‌كند؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۸:۰۴:۲۳
  • هفته هفتم بارداری هستم اما ضربان قلب جنین شنیده نمی شود

    سال گذشته جنین 2 ماهه‌ام به علت رشد کافی نکردن سقط شد. در هفته‌ هفتم باردار هستم. اما یک هفته است که دچار خونریزی شده‌ام و ضربان قلب جنین شنیده نمی‌شود. چه بررسی‌هایی باید انجام دهم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۷:۵۹:۲۱
  • بدنم را که میخارانم جایش ورم میکند

    پنج سال است كه در بدنم احساس گرما مي‌كنم و در پي آن قسمت‌هايي از بدنم دچار خارش مي‌شود كه پس از خاراندن متورم مي‌شود. قرص از شدت اين عارضه كم كرده است. علت و راه درمان قطعي اين عارضه چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۷:۵۰:۰۶
  • حتما باید لوزه سوم را عمل کرد؟

    بيش از 8 ماه است كه دچار بوي بد دهان شده‌ام همچنين ذرات سفيدرنگي از پشت حلق‌ام ترشح مي‌شود. متخصصان جراحي لوزه سوم را تنها راه درمان من مي‌دانند. آيا جراحي راه مناسبي است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۷:۴۷:۳۶
  • چکار کنم که سرطان حنجره ام عود نکند؟

    حدود 3 سال پيش دچار مشكلاتي در صدايم شدم. بعد از تكه برداري تشخيص سرطان حنجره داده شد. هم‌اكنون بعد از انجام شيمي‌درماني مشكلي ندارم اما مي‌خواهم بدانم به منظور جلوگيري از عود بيماري بايد چه نكاتي را رعايت كنم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۷:۳۸:۳۵