ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • عوارض بيماري سندرم روده چیست؟

    عوارضي كه بيماري سندرم روده تحريك پذير بر روده بزرگ خواهد داشت چيست؟ آيا ممكن است عاملي براي ايجاد سرطان باشد؟ نزديك به دو سال است گاهي اوقات دچار يبوست و گاهي اوقات دچار اسهال مي‌شوم و با وجود بررسي‌هاي متعدد، تا به حال راه درماني نيافته‌ام.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۸:۰۲:۱۱
  • دستانم مدام بی حس می شوند

    نزديك به چهار سال گذشته، به دليل عارضه تنگي كانال نخاعي مورد عمل جراحي قرار گرفته‌ام. دستانم مدام بي‌حس مي‌شدند اما بعد از عمل جراحي بهبودي حاصل شد. مدتي است فقط شب‌ها، در ناحيه پاها، احساس ضعف مي‌كنم و دستانم بي‌حس مي‌شوند و از داروهاي ... استفاده مي‌كنم. با اين وجود راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۷:۵۳:۰۶
  • چند سال است پسرم بی اختیاری مدفوع دارد

    پسر 12 ساله‌ام از پنج سالگي مبتلا به بي‌اختياري مدفوع شده است. آزمايشات، سي‌تي‌اسكن و سونوگرافي مورد خاصي را نشان نداده، و از لحاظ روحي هم مشكلي ندارد. براي بهبود بيماري فرزندم چه راهكاري را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۷:۵۰:۳۶
  • تهوع و سرگیجه دارم دلیل آن بارداری است یا کم خونی؟

    مدت يك هفته است كه حالت تهوع و سرگيجه دارم. اشتهايم بشدت كاهش يافته و سيكل ماهيانه‌ام 18 روز به تأخير افتاده است. عوارض گفته شده به دليل بارداري است يا كم خوني؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۷:۴۱:۵۶
  • جوش‌های سرسیاه را باید تخلیه کرد؟

    علت جوش‌های سرسیاه چیست و آیا باید آنها را تخلیه کرد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۷:۳۴:۱۱