ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • چند وقت است ترشحات غیرعادی دارم

    نزديك به يك‌سال است سيكل ماهيانه‌ام نامنظم شده و بعضي اوقات، در ناحيه زير شكم احساس درد مي‌كنم، علاوه بر اين مدتي است دچار ترشحات غيرعادي شده‌ام. آيا اين موارد به هم مرتبط هستند؟ راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۸:۱۱:۴۰
  • بعد از عمل کلیه ریزش موهایم بیشتر شد

    موهایم پر و فر بود. از حدود یک سال پیش موهایم ریخته و کم‌پشت شده است اما ریزش متوقف شد تا این که سه ماه پیش که سه بار عمل کلیه داشتم ریزش مو دوباره شروع شد برای کنترل آن به متخصص مراجعه کردم ولی بی‌فایده بود چه پیشنهادی برای من دارید؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۸:۰۷:۰۹
  • بيماري صرع با لیزردرمانی بهبود پیدا میکند؟

    حدود 28 سال است كه به بيماري صرع مبتلا هستم و دچار تشنج مي‌شوم. آيا ليزر درماني راه‌حل مناسبي براي بهبود اين بيماري است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۸:۰۴:۵۰
  • روزه برای سنگ صفرا مضر است؟

    حدود يك سال است كه به عارضه سنگ كيسه صفرا و همانژيوم كبدي مبتلا شده‌ام، آيا با عمل جراحي سنگ كيسه صفرا به همانژيوم، خللي وارد مي شود؟ و آيا روزه‌داري براي بيماران مبتلا به سنگ كيسه صفرا مضر است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۸:۰۱:۵۴
  • پوست شکمم بعد از زایمان ترک خورده

    نزديك به 16 سال است روي پوست پاهايم دانه‌هاي ريز و برجسته‌اي ايجاد شده كه به رنگ پوست هستند. علاوه بر اين پوست ناحيه شكمم پس از زايمان دچار ترك‌خوردگي شده است. راه درمان اين ضايعات چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۷:۴۵:۲۷