ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • بعد از سکته مغزی دچار دوبینی شدم

    حدود پنج ماه پيش بر اثر سكته مغزي دچار دوبيني شده‌ام. آيا راهي براي جبران اين اختلال وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۷:۵۴:۰۲
  • در سينوس سمت راستم کیست به وجود آمده

    حدود سه سال است كه در سينوس سمت راستم كيستي ايجاد شده است. تشخيص پزشكان انجام عمل جراحي بوده است اما هنوز عمل جراحي انجام نداده‌ام و با خوردن مواد غذايي سرد و گرم در سمت راست صورتم، احساس درد مي‌كنم. همچنين مدت طولاني‌اي است كه از لوزه‌هايم جرم‌هاي سفيدرنگي خارج مي‌شود كه موجب بوي بد دهانم مي‌شود. چه راهكاري را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۷:۵۲:۰۷
  • 8 سال است كم‌كاري تيروئيد دارم

    حدود 8 سال است كه به كم‌كاري تيروئيد مبتلا هستم و قرص... مصرف مي‌كنم. مدتي است كه دچار تكرر ادرار شده‌ام و در ناحيه كف پا، احساس داغي مي‌كنم و ريزش مو پيدا كرده‌ام. آيا اين علائم، دليل خاصي دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۷:۴۹:۱۲
  • چه راهی برای پیشگیری از نازایی هست؟

    3 سال پيش متوجه شدم دچار تنبلي تخمدان و مبتلا به كيست‌هاي ريز هستم، مدتي است ازدواج كرده‌ام و قصد بارداري ندارم اما متخصصان مي‌گويند بهترين روش براي پيشگيري از نازايي، بارداري است. چه راه‌حلي را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۷:۴۰:۴۳
  • همه مژه های دختر 9 ساله ام ریخته است

    دخترم 9 سال دارد. از دوران شيرخوارگي در ناحيه سرش جوشهاي ريزي ايجاد شد و به مرور به اعضاي بدن انتقال پيدا كرد. دانهها به رنگ بنفش درآمدند و چركي شدند و اكنون پس از گذشت چند سال، با قرار گرفتن در معرض نور خورشيد، پوست بدنش قرمز شده و ضايعات سياه و سفيد رنگ روي پوستش ايجاد ميشود. از اينرو، ابروهايش دچار ريزش شده و در پلك راستش تنها يك مژه وجود دارد. به مشكلات ديگري هم مبتلا شده است. با توجه به اين شرح حال، چه راه درماني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۷:۳۷:۱۴