ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • سرطان سینه دارم رنگ کردن مو و تاتوی ابرو برایم خطر دارد؟

    سال گذشته به سرطان سينه مبتلا شدم. عمل جراحي و شيمي‌درماني انجام شده است و بايستي هر 12 ساعت يكبار، دارو مصرف كنم. با توجه به اينكه در ماه رمضان بايستي اين قرص را با فاصله بيشتري استفاده كنم، آيا مشكلي به وجود مي‌آيد؟ علاوه بر اين با توجه به شرايط بيماري‌ام، رنگ كردن مو و انجام تاتوي ابرو، خطرناك است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۶:۳۴:۱۳
  • موقع سیکل ماهانه دل درد شدید دارم

    مدت يك سال است كه هنگام سيكل ماهيانه دچار دل‌دردهاي شديد مي‌شوم. در سونوگرافي مشكل خاصي گزارش نشده است و تنها از داروی ... استفاده مي‌كنم. علت درد چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۶:۳۲:۰۷
  • ریزش مو ربطی به شامپو دارد؟

    در گذشته به هیچ عنوان با ریزش مو روبه‌رو نبوده‌ام،‌ اما در حال حاضر این اتفاق افتاده است. آیا ریزش مو با شامپوهای مصرفی ارتباطی دارد؟ علاوه براین موهایم زبر و خشک شده‌اند در حالی‌ که قبلاً‌ نرم‌تر بوده است و البته در ناحیه وسط سر، با ریزش بیشتری مواجه هستم. علت و راه درمان چیست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۶:۲۰:۱۰
  • قد فرزندم باز هم رشد میکند؟

    قد فرزندم 156 سانتيمتر و وزنش 60 كيلوگرم است. نزديك به يك سال و نيم قبل دچار تشنج شده بود و از داروي ... مصرف مي‌كند. انجام عكسبرداري‌ها و نوار مغزي مشكل خاصي را نشان نداده است اما عكسبرداري از مچ دستش نشان‌دهنده رشد او متناسب با سن 13 سالگي است. با توجه به اينكه منحني‌هاي رشدي‌اش باز هستند آيا راهي براي افزايش قد او وجود دارد يا اينكه بايد هورمون‌درماني را شروع كنيم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۶:۱۴:۱۲
  • فيبروم‌ میتواند باعث زایمان زودهنگام شود؟

    وارد ماه ششم بارداري مي‌شوم، فيبروم‌هاي متعددي دارم كه بزرگ‌ترين آنها، هشت سانتيمتر است، نظر پزشك استراحت مطلق و مصرف دارو بوده است. آيا با اين وجود امكان زايمان زودرس وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۹:۰۱:۵۱