ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • جوش های سر سیاه و سر سفید را چگونه از بین ببریم؟

    براي از بين بردن جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد چه راهكاري وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۷:۴۹:۵۳
  • سنگ صفرایم با دارو کوچک شده باز هم باید جراحی کنم؟

    نزديك به هشت سال است به عارضه سنگ كيسه صفرا مبتلا هستم. در ابتدا اندازه سنگ 15 ميليمتر بود و اكنون با مصرف دارو به 7 ميليمتر رسيده است. آيا براي درمان، به انجام عمل جراحي نياز است؟ علاوه بر اين يكي از رگ‌هاي قلبم دچار گرفتگي شده به همين دليل عمل فنرزدن انجام شده‌است؟ آيا اين موارد به هم مرتبط هستند؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۷:۴۲:۱۰
  • برای شوره سرم از شامپوی مخصوص استفاده کردم حالا موهایم میریزد

    مدتی است پوست سرم دچار شوره شده است، با مراجعه به پزشک و تجویز شامپوی مناسب، اکنون موهایم دچار ریزش شده است. راه درمان چیست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۷:۳۲:۲۴
  • در قورت دادن غذا مشکل دارم

    20 ساله هستم و به خاطر مشكل بلع (قورت دادن غذا) به پزشك گوارش مراجعه كردم. عكس مشكلي را نشان نداد و بعد از معاينه توسط يك روانپزشك تشخيص گلوبوس داده شد ولي با مصرف داروها بيماري‌ام برطرف نشد. متخصص مغز و اعصاب تشخيص اشنايدر ضعف عضلاني داده است. آيا اين تشخيص درست است.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۷:۲۹:۳۲
  • در گوشم صدایی مثل زنگ میشنوم که آزارم میدهد

    چند سالي است كه صدايي مثل زنگ در گوش‌هايم مي‌شنوم. تشخيص پزشك شغل پرسروصداي من بود. در حال حاضر با اين‌كه چند سالي است كه كارم را رها كرده‌ام ولي همچنان اين مشكل باقي مانده است. اين صدا هنگام شب و سكوت مرا آزار مي‌دهد تا حدي كه مجبور به استفاده از قرص‌هاي آرام‌بخش هستم. چه راهكاري را براي درمان پيشنهاد مي‌دهيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۷:۲۰:۳۴