ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • عرق کردن کف دست و پا برای چیست؟

    پسرم 13 سال دارد. نزديك به يك سال است مدام ناحيه كف دست و مچ پاهايش دچار تعريق مي‌شود و اين حالت در هيچ‌يك از اعضاي خانواده‌مان وجود ندارد. باتوجه به اين شرح حال، چه راه درماني را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۱۶:۲۶:۱۹
  • نگران درد سینه ام هستم وقتی خم می شوم بیشتر درد می گیرد

    حدود دو سال است كه در قسمت سينه سمت چپم احساس درد مي‌كنم. اين درد در هنگام خم شدن و يا نشستن افزايش پيدا مي‌كند. علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۱۶:۱۷:۱۰
  • روی سرم جوش های چرکی میزند

    مدتي است قسمت‌هايي از سرم دچار تورم شده و زخم مي‌شود و پس از چند روز به شكل جوش در‌آمده و چركي مي‌شود. مصرف قرص تأثير نداشته است يا راه درمان ديگري وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۱۶:۱۰:۳۷
  • دخترم در 3 ماه 300 بار تشنج کرد

    دختر 14 ساله‌اي دارم كه در سه ماه گذشته حدود 300 مرتبه دچار تشنج شده است و هر مرتبه هم تشنج‌ها با علائم خاصي بروز مي‌كند. براي مثال بعضي وقت‌ها تصوير واضحي در سمت راست مي‌بيند، بعضي اوقات تمام بدنش كبود مي‌شود و ... پزشك مصرف داروهاي... را تجويز كرده است. با وجود اين شرح حال، راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۱۶:۰۸:۲۵
  • نگران قد و وزن فرزندم هستم

    پسرم 11 ساله است. وزني معادل 40 كيلوگرم و قدي برابر 135 سانتيمتر دارد. در سال گذشته تنها دو سانتيمتر رشد قدي داشته و اين موضوع باعث نگراني‌ام شده است. آيا اين نگراني قابل توجه است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۱۶:۰۶:۲۴