ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • زير بغل و در سينه توده خوش خيم داشتم اما الان رشد كرده چكار كنم؟

    حدود سه سال قبل، در ناحيه زير بغل و سينه سمت چپ احساس درد شديدي مي‌كردم كه انجام ام.آر.آي و سونوگرافي توده‌اي خوش‌خيم به ابعاد 9 ميليمتر را نشان داده بود اما پزشك انجام نمونه‌‌برداري و عمل جراحي را نياز ندانست. در اين مدت توده‌ها رشد داشته و دچار درد در ناحيه سينه سمت راست شده‌ام. راهكار درماني چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۳:۱۹:۵۸
  • تخمك گذاري چند روز يكبار انجام ميشود؟

    در زناني كه سيكل ماهيانه‌شان منظم و 30 روز يكبار انجام مي‌شود، تخمك‌گذاري چه زماني صورت مي‌گيرد و آيا آزمايش خاصي براي تشخيص آن وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۳:۱۶:۰۳
  • چقدر طول ميكشد التهاب پوست درمان شود؟

    نزدیک به 8 سال است به بیماری لیکن پلان مبتلا هستم. درمان این بیماری به چه صورت است و چقدر زمان نیاز دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۲:۴۹:۳۸
  • جثه پسر 12 ساله ام از همسن‌هايش كوچكتر است

    پسرم 12 ساله است. قدي معادل 148 سانتيمتر و وزني معادل 35 كيلو و پانصد گرم دارد. در دوران شيرخوارگي قد و وزني بسيار مناسب و رشد استخواني خوبي داشته است اما در حال حاضر، نسبت به ساير همسن و سالانش جثه ريزتري دارد. با اين وجود چه راهكاري را توصيه خواهيد كرد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۲:۴۰:۲۵
  • شوهرم در راه رفتن و غذا خوردن مشکل پیدا کرده

    همسرم 58 سال دارد و مهندس شيمي است. حدود يك سال و نيم است به عارضه‌اي دچار شده كه نظر پزشكان از بين رفتن سلول‌هاي مغزي و تحليل مخچه او است. اين عارضه بر راه رفتن، تكلم، غذاخوردن و بسياري رفتارهاي ديگر او اثر گذاشته است. البته نظر بعضي پزشكان، تأثيرگذاري مواد شيميايي‌اي است كه با آنها سروكار دارد، اما در آزمايش‌هاي خون مورد خاصي مشاهده نشده است. علت عارضه را چه مي‌دانيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ ۱۶:۲۸:۴۴