ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • برای استرس زیاد کارم همیشه سردرد دارم

    چهار سال قبل به‌خاطر تصادف از ناحيه سر مجروح شدم و جمجمه‌ام شكست. به خاطر خونريزي 9 روز در كما بودم و دوبار هم عمل جراحي روي سرم انجام شد. كارم استرس زيادي دارد و سردردهاي شديدي مي‌گيرم به‌طوري كه اين درد از پشت گردن تا وسط سرم را دربرمي‌گيرد. مسكن مصرف مي‌كنم ولي اعصابم ضعيف شده. آيا راه درمان مناسبي وجود دارد.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۲۱:۵۴:۰۳
  • عرق سرد دست و پا و ضعف رفتن چه دلیلی دارد؟

    نوه‌ام 12 سال دارد، نزديك به دو سال است دست و پاهايش مدام سرد است و عرق سرد مي‌كند، احساس ضعف و خستگي در ناحيه پاهايش باعث مي‌شود كه بي‌حال شود و مجبور مي‌شويم پاهايش را ماساژ دهيم تا آرام شود. از يك سال گذشته هم دچار خونريزي بيني و يبوست شديد شده كه اين اواخر بهتر شده است اما براي بهبودي كامل چه توصيه‌اي داريد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۲۱:۵۰:۱۵
  • سقط جنین برای بارداری بعدی خطر دارد؟

    سونوگرافی که در 6 هفتگی بارداری انجام داده بودم جنین را سالم گزارش کرده بود اما پس از دو ماه متوجه شدم که جنین مرده است و نیاز به بستری و کورتاژ دارد. چرا علت سقط جنین نامشخص گزارش شده آیا خطری برای بارداری بعدی وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۲۱:۴۶:۰۷
  • درمان سیاهی دور چشم چیست؟

    دختر 18 ساله‌اي دارم كه دچار سياهي دور چشم شده است. آيا با توجه به شرايط سني‌اش مي‌تواند، راه درماني يافت؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۲۱:۲۸:۰۴
  • دکتر می گوید مخچه ام کوچک شده

    حدود چهار سال است دچار سردرد و سرگيجه هستم. سه ماه پيش عكسبرداري و سي.تي.اسكن انجام دادم و پزشك تشخيص داد كه مخچه نسبت به گذشته تحليل رفته و كوچكتر شده است. سردردهايم قبل از ظهر شروع مي‌شوند، بعدازظهر اوج مي‌گيرد و شب هنگام شدت زيادي پيدا مي‌كند و با فشار عصبي شدت پيدا مي‌كند، علاوه بر اين به عارضه ريفلاكس معده، كم‌كاري تيروئيد و كم‌خوني هم مبتلا هستم. آيا اين موارد با هم مرتبطند؟ راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۲۱:۲۵:۵۳