ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • خارش پوست ربطي به كبد دارد؟

    كارهاي ساختماني انجام مي‌دهم و مدام با گچ و سيمان سروكار دارم. نزديك به چند ماه است اندام‌هاي تحتاني‌ام دچار خارش شديدي شده‌اند. همچنين به يبوست هم مبتلا هستم. يكي از برادرهايم به دليل ناراحتي‌هاي كبد فوت كرده است. آيا اين امكان وجود دارد كه اين ضايعات پوستي به كبد مرتبط باشند، راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۳:۴۷:۱۲
  • اشعه عكسبرداري ضرر دارد؟

    پسر 16 ساله‌ام 5 ماه است كه بشدت دچار سرگيجه مي‌شود و مبتلا به كم خوني است. لرزش شديد دست دارد. آيا اشعه‌هاي مربوط به عكسبرداري براي او ضرري ندارد؟ سرگيجه او چه علتي دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۳:۴۴:۴۷
  • غذاي سرد كه مي خورم جاي عملم درد ميگيرد

    حدود شش ماه پس از انجام عمل لاپاراسكوپي و برداشت كيسه صفرا، با خوردن موادغذايي سرد، احساس درد در ناحيه جراحي شده مي‌كنم كه با بيرون روي و يا تهوع از بين مي‌رود. آيا ممكن است عمل جراحي به درستي انجام نشده باشد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۳:۴۲:۲۷
  • استفاده طولاني از يك قرص عوارض دارد؟

    مدتي است كه به ترشح غده شيردهي دچارم. قرص... مصرف مي‌كنم و زماني كه مصرف قرص را قطع مي‌كنم، سيكل ماهيانه قطع مي‌شود و سردردهاي عجيبي به سراغم مي‌آيد، سؤالم اين است كه استفاده از اين قرص براي مدت زمان طولاني عوارض خاصي دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۳:۳۶:۲۷
  • پوست صورتم شل شده و هر روز بدتر میشود

    نزديك به سه سال است پوست صورتم شل شده و روز به روز افتادگي پوستم بيشتر مي‌شود. تشخيص پزشك براي بهبود، مصرف مايعات فراوان بوده اما تأثير چنداني نداشته است. سه سال از زايمانم مي‌گذشت كه دچار چنين مشكلي شدم و در اين مدت 8 كيلو اضافه وزن پيدا كرده‌ام اما با اين حال پوست صورتم شل شده است. با اين وجود چه راه درماني را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۲۱:۵۹:۵۸