ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • علت تپش قلب چیست؟

    بيش از 3 سال است كه مشكل پركاري تيروئيد دارم. به محض قطع دارو دچار تپش قلب مي‌شوم. آيا تپش قلبم مربوط به مشكلي در قلب است و نياز به پيگيري دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۷:۲۵:۳۹
  • در گردن دخترم توده ای هست که با دارو از بین نرفت

    دخترم 21 سال دارد. نزديك به يك ماه پيش در ناحيه سمت راست گردنش، كمي مانده به سرشانه توده‌اي ايجاد شده كه دچار التهاب و عفونت است. پزشكان مصرف كپسول‌هاي آموكسي‌سيلين را توصيه كرده‌اند اما در كاهش التهاب و عفونت بي‌تأثير بوده است. نتيجه آخرين سونوگرافي هم مبني بر اين است كه 10 الي 12 توده ريز به قطر 5 الي 12 ميلي‌متر در اين ناحيه وجود دارد. با اين وجود تشخيص پزشك اين است كه اين مشكل نگران‌كننده نيست. در ضمن در ناحيه زير بغل و قسمت پائيني سرش هم توده‌هايي وجود داشت كه پس از مدتي از بين رفتند. باتوجه به اين شرح حال و محدود بودن پزشكان متخصص در محل زندگي ما چه راه درماني را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۷:۱۶:۴۶
  • رژيم لاغری به خارش پوست سر ربط دارد؟

    حدود شش ماه پيش، پس از گرفتن رژيم لاغري، دچار خارش در پوست سر شده‌ام كه بعد از استحمام تشديد مي‌شود، در گذشته هم با خارش پوست سر روبه‌رو بوده‌ام اما به اين شدت نبوده است. از شامپوي ... هم استفاده مي‌كنم. آيا اين موارد به هم مرتبط هستند، راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۷:۰۸:۴۷
  • لاله گوش پسرم قرمز شده است دلیل آن چیست؟

    حدود هشت ماه است كه پوست ناحيه لاله گوش پسر 14 ساله‌ام قرمز رنگ است، دليل و راه درمان چنين عارضه‌اي چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۷:۰۶:۳۷
  • بدنم پر از غده های ریز شده است چکار کنم؟

    از دوران بلوغ، در نواحي مختلف بدنم غده‌هاي ريزي رشد كرده است كه تا به حال از بين نرفته و در ناحيه آرنج، بازو، شكم و بيشتر نقاط بدنم وجود دارد. اگر به آنها فشاري وارد شود دردناك مي‌شوند اما با اين وجود پيگيري خاصي در اين‌خصوص انجام نداده‌ام. چه راه درماني توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۷:۰۴:۴۴