ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • یکی از سینه هایم ترشح همراه با سوزش دارد

    سينه سمت راست ترشحي همراه با سوزش خارج مي‌شود. آزمايشات تشخيص يك پاپيلوم داخل مجرا داده شده است. پزشكان انجام داكسوگرافي را به علت آسيب‌هاي احتمالي توصيه نمي‌كنند. مي‌خواهم نظر شما را در مورد مشكلم بدانم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۳:۱۴:۰۴
  • روی صورتم لکه های سفید زده که خارش هم دارد

    مدتي است در ناحيه بالاي ابروها، گونه و قسمت پائيني پيشانيام لكه هاي سفيدرنگي ايجاد شده است كه با خارش همراه است. بعضي مواقع هم با استفاده از كرم ضد آفتاب برطرف ميشوند. تشخيص پزشكان عارضه قارچي و حساسيت آلرژيك بوده. آيا اين نظريه درست است؟ براي درمان چه راهي وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۳:۰۷:۱۲
  • از صداي بلند اذیت میشوم

    چند سالي است كه صداي بلند آزارم مي‌دهد. در اثر امواج صوتي زمان جنگ اين اتفاق برايم افتاد. اديومتري، كم‌شنوايي را نشان داده است؛ حتي استفاده از سمعك هم برايم ناگوار است. راهي براي درمان وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۳:۰۳:۳۰
  • چکار کنم که قند خونم پایین نیاید

    حدود 23 سال است كه مبتلا به ديابت هستم و روزي دوبار از انسولين استفاده مي‌كنم. چند سالي است كه دچار افت قندخون مي‌شوم. براي جلوگيري از بروز اين حالت انجام چه اقداماتي كمك‌كننده است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۲:۵۹:۵۲
  • چکار کنم که زایمان زودرس نداشته باشم؟

    باردار هستم و در حالی که 20 هفته از بارداری‌ام می‌گذرد دچار درد زیادی در ناحیه شکم شده‌ام. علت این درد هنوز نامشخص است و به گفته پزشک مستعد زایمان زودرس هستم. چگونه می‌توانم از زایمان زودرس پیشگیری کنم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۲۱:۴۸:۳۴