ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • یک سال است از سینه هایم شیر ترشح میشود

    حدود يك سال است كه از سينه‌هايم شير ترشح مي‌شود و مدتي است كه سيكل ماهيانه‌ام به تأخير مي‌افتد، علت و راه درمان اين موارد را چه مي‌دانيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۶:۰۷:۴۱
  • برای پسوريازيس جز دارو درمان دیگری هست؟

    از دوران كودكي به پسوريازيس مبتلا هستم و ناحيه آرنج دست و زانوهايم دچار اين مشكل شده است. دارو را هم مصرف مي‌كنم. آيا راه درمان يا داروي جايگزيني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۵:۵۰:۵۸
  • رفتارهای پسرم شبیه اوتیسمی هاست

    پسرم 10 سال دارد، از لحاظ جسمي و شنوايي مشكلي ندارد اما به دليل اختلال مغزي توانايي حرف زدن ندارد و كم اشتهاست، خيلي زود عصباني مي‌شود و علائمي شبيه به بيماري اوتيسم دارد. پزشك براي او تشخيص گفتاردرماني داده است اما انجام جلسات گفتاردرماني تأثير چنداني در بهبود او نداشته است. با اين وجود آيا راه درمان خاصي وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۵:۴۶:۲۲
  • هپاتيت C دارم و آنزیم های کبدیم بالاست

    مبتلا به هپاتيت C هستم. دو ماه پيش در آزمايشات آنزيم‌هاي كبدم بالا بود. متخصص دارو ... را تجويز كرده است. در دستور يكي از داروها آمده است كه اين دارو براي فرد مبتلا به ديابت مضر است. آيا اين روش مناسبي براي درمان است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۵:۴۴:۳۶
  • چند ماه بعد از سقط دوباره میتوان باردار شد؟

    در بارداری اولم به دلیل بچه فوره دچار سقط جنین شدم. اکنون که 6 ماه از آن تاریخ گذشته است. بارداری دیگر برایم خطرناک است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۵:۴۰:۴۴