ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • روی دستم لکه های سفیدی زده که خارش ندارد

    از مدتی قبل در ناحیه آرنج دست راستم لکه‌های سفیدی ایجاد شده است. این لکه‌ها هیچ خارشی ندارند ولی به مرور بزرگتر شده‌اند. علت بروز این لکه‌ها و راه درمانی چیست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۶:۰۶:۵۲
  • بعد از عمل دیسک کمر پاهایم سنگین شده

    حدود چهار سال است كه از ديسك كمر رنج مي‌برم با وجود اينكه در اين مدت هيچ حركت سنگيني انجام نداده‌ام و به توصيه‌هاي پزشك عمل كرده‌ام احساس سنگيني شديدي در پايم وجود دارد. علت اين مشكل چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۶:۰۴:۲۰
  • وزنم روز به روز زیادتر می شود

    بيش از هفت سال است كه دچار كم‌كاري تيروئيد شده‌ام. با وجود اين‌كه از دارو نيز استفاده مي‌كنم ولي همچنان وزنم رو به افزايش است بطوريكه 145 كيلوگرم وزن دارم. چند متخصص ميزان دارو را براي من كافي مي‌دانند. اين افزايش وزن ناشي از چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۵:۴۷:۴۰
  • چکار کنم سيكل ماهيانه‌ام منظم شود؟

    از سن 15 سالگي، سيكل ماهيانه‌ام نامنظم و ناحيه شكمم با تورم همراه بوده است. در اين مدت دائماً آمپول ... تزريق مي‌كنم، تا سيكل آغاز شود. آيا راه درمان ديگري وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۵:۰۸:۵۴
  • ریزش موی سکه ای چیست؟

    دختر 24 ساله‌اي دارم كه از سن 10 سالگي دچار ريزش مو در تمام نقاط بدن شده است و در حال حاضر نقاطي از بدنش كه بايستي مو داشته باشد، كاملاً صاف است. آيا راه درماني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۴:۵۴:۲۷