ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • دانه های قرمز روی صورت پسرم برای چیست؟

    پسرم هفت سال دارد. مدتي است كه روي پوست صورتش دانه‌هاي قرمزي ظاهر مي‌شود كه خارش شديدي دارد و در اثر خاراندن، پوست صورتش زخم مي‌شود. تشخيص پزشك آلرژي بوده و اينكه تا 16 سالگي ادامه دارد، راهي براي درمان وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۸:۲۸:۵۵
  • کم شنوایی و وزوز گوش به هم ربط دارند و با عمل درمان می شوند؟

    حدود سه سال پيش، در اثر عفونت گوش به كم‌شنوايي مبتلا و حدود يك سال و نيم است كه به وزوز گوش دچار شده‌ام. پزشكان تشخيص عمل جراحي داده‌اند. آيا اين دو عارضه با هم مرتبطند و انجام عمل جراحي بهبوددهنده است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۸:۲۶:۰۰
  • علت سردرد می تواند رفلاكس معده باشد؟

    حدود 4 سال است كه دچار رفلاكس معده شده‌ام بطوري كه حتي گاهي به سينه‌ام نيز مي‌زند. مدتي است سردردهاي شديدي دارم. آيا اين سردردها ربطي به رفلاكس معده من دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۸:۲۲:۲۳
  • عمل کیست عوارض دارد؟

    نزديك به دو سال از ازدواجم مي‌گذرد. با انجام آزمايش‌هاي قبل از بارداري متوجه وجود كيستي به اندازه 5/6 سانتيمتر شده‌ام. با مصرف قرص‌هاي ضد‌بارداري سايز اين كيست افزايش پيدا كرده است. علاوه بر اين براي بيماري قند و تيروئيد نيز از دارو استفاده مي‌كنم. كيست از بين نرفته و قصد بارداري دارم، اما امكان‌پذير نيست. با اين وجود آيا نياز به انجام عمل جراحي است يا راه ديگري هم وجود دارد؟ و همچنين اين عمل، عوارضي هم دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۸:۱۸:۱۱
  • به همه غذاها آلرژي دارم و جوش می زنم

    6 سال است به انواع مواد غذايي آلرژي شديدي پيدا كرده‌ام، با خوردن برخي مواد غذايي پوست بدنم شروع به خارش كرده و جوش‌هاي ريزي در ناحيه كمر، پا، شكم و... ايجاد مي‌شود ولي با پرهيز غذايي بهبود پيدا مي‌كند اما جوش‌ها از بين نمي‌رود بهترين راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۸:۱۲:۴۱