ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • خونريزي دارم و دیواره رحمم ضخیم است باید آن را خارج کنند؟

    حدود سه سال است كه خونريزي دارم. در سونوگرافي فيبرومي به اندازه شش سانتيمتر گزارش شده است. علاوه بر اين دچار ضخامت ديواره رحم هم هستم. در كنار اين موارد از مشكلات تنفسي و آسم رنج مي‌برم. تشخيص پزشكان خارج كردن رحم بوده است. آيا اين نظريه صحيح است يا راه‌حل ديگري وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۸:۵۵:۲۶
  • موهایم چرب است و جلوی سرم ریزش دارد

    شش ماه است که موهای ناحیه جلوی سرم می‌ریزد. سابقه این عارضه در خانواده وجود نداشته است. ولی موهای من جنس چربی دارد. آیا راهی برای رویش دوباره موها و ترمیم وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۸:۴۸:۱۳
  • گوشم زیاد جرم می گیرد

    از دوران كودكي صداهاي ناهنجاري در گوشم مي‌شنوم. گوشم زياد جرم مي‌گيرد به طوري‌كه چند بار اقدام به شست‌وشوي آن كرده‌ام. ولي باز هم به همان مشكل دچار هستم. چند بار به پزشك عمومي مراجعه كرده‌ام اما مشكل خاصي را گزارش نكرده‌اند. بايد به چه متخصصي مراجعه كنم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۸:۴۶:۳۸
  • وقتی تند تند غذا می خورم قفسه سینه ام می گیرد

    هنگامي كه با عجله غذا مي‌خورم در قفسه سينه دچار حالت گرفتگي مي‌شوم كه اين گرفتگي با بادگلو رفع مي‌شود. چه راهي را براي رفع اين مشكل پيشنهاد مي‌كنيد.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۸:۴۴:۴۷
  • عوارض جراحی سینه را توضیح دهید؟

    پس از زايمان اولم، به دليل مصرف قرص‌هاي ضدبارداري با تغييرات سايز روبه‌رو بوده‌ام به طوري كه وزنم 90 كيلوگرم شده و قدم 170 سانتيمتر است و در ناحيه شانه احساس خستگي مي‌كنم. آيا انجام عمل جراحي با وجود اينكه در ماموگرافي مشكلي وجود نداشته است براي من عوارضي دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۸:۳۵:۳۱