سارق دوچرخه های سریالی مشهد زن از آب درآمد + عکس

به گزارش رکنا، گزارش‌های مردمی مبنی بر سرقـت دوچـرخـه در خیابان‌های سناباد، آبکوه و مجد مأموران دایره تجسس کلانتری سناباد مشهد را بر آن داشت تا به صورت ویژه به این پرونده رسیدگی کنند.

تیم تحقیق این پرونده در اقدام اولیه‌اش به بررسی سرنخ‌های به جا مانده از عامل این سرقت‌ها پرداخت که طبق اسناد تصویری به دست آمده مشخص شد سارق زنی جوان است.

با چهره‌زنی این فرد و کنار هم قرار‌دادن تکه‌های پازل‌ به دست آمده، مدارک و مستندات تصویری مخفیگاه او ردزنی شد و طولی نکشید که پای مأموران کلانتری سناباد به این محل کشانده شد.

ضابطان قضایی در مرحله دوم عملیات خود با در دست داشتن مجوز قضایی و رعایت موازین شرعی وارد مکان مورد نظر که خانه‌ای ویلایی بود شدند و در آنجا زن سارق را در حال استعمال مواد‌مخدر دستگیر کردند.

مجریان قانون در بازرسی از محل توانستند 2دستگاه دوچرخه که به تازگی سرقت شده بود را کشف و ضبط کنند.

اعتراف به 35 فقره دزدی

زن جوان دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری سناباد بدون هیچ مقاومتی از راز سرقت‌های سریالی خود پرده برداشت و ضمن لو دادن یک مال‌خر اموال مسروقه به 35 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد.

مأموران با به دست آوردن همین سرنخ بلافاصله وارد عمل شدند و پس از شناسایی مخفیگاه دیگر متهم پرونده به سراغ او رفتند.

مرحله سوم این عملیات در حالی آغاز شد که مجریان قانون توانستند مال‌خر اموال مسروقه را دستگیر و 2دستگاه دوچرخه سرقتی دیگر را از مخفیگاه او کشف کنند.

شناسایی سارق توسط شکاک

با دستگیری متهمان 32 مال‌باخته به کلانتری سناباد مشهد مراجعه و ضمن شناسایی زن سارق و همدستش، شکایت خود را علیه آن‌ها تنظیم کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ضمن تأیید این خبر بیان کرد که متهمان پس از تشکیل پرونده اولیه برای ادامه تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند و با قرار متناسب قضایی راهی زندان شدند.

سرهنگ اکبر آقابیگی با اشاره به انگیزه ارتکاب این سرقت‌ها گفت: با توجه به اینکه زن دستگیر شده اعتیاد به مواد‌مخدر دارد احتمال می‌رود این فرد برای تأمین هزینه مصرف مواد‌مخدر خود مرتکب این جرم شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟