به گزارش رکنا، اوایل سال 89 خانواده ای با مراجعه به پلیس از ماجرای ناپدید شدن دختر 30 ساله شان به نام رویا خبر دادند و تیمی از ماوران اداره 11 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند.

تجسس های پلیسی نشان از آن داشت که دختر جوان با هیچ فرد مرموزی در تماس نبوده و عصر روز ناپدید شدنش برای خرید از خانه خارج شده و دیگر به خانه بازنگشته است.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت و تحقیقات ماموران به درهای بسته رسیده بود تا اینکه با گذشت 6 سال از این ماجرای سناریوی کشف اسکلت های جسدی در منطقه ستارخان به بازپرس محسن مدیر روستا در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد.

کشف جسد درعمق نیم تری چاه

ساعت 12:50 دقیقه ظهر پنج شنبه 4 شهریور ماه سال جاری یک کارگر در حال کندن چاه درزیر زمین یک شرکت در خیابان سازمان آب بود که با صحنه هولناکی روبرو شد.

در عمق نیم متری چاه با استخوان های جسدی روبرو شد که داخل کیسه پلاستیکی بسته بندی شده بود و همین کافی بود تا با فریاد این کارگر جوان تیمی از ماموران پلیس در محل حاضر شوند.

کارآگاهان همراه بازپرس مدیر روستا در این مرحله پس از بررسی کسیه پلاسیتکی با اسکلت های ی جسد یک انسان رروبرو شدند.

در گام بعدی اسکلت جسد کشف شده به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت و زمان مرگ مشخص شود که در این مرحله ماموران با توجه به پرونده معمایی دختر گمشده احتمال دادند که جسد متعلق به این دختر باشد.

بدین ترتیب بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا خانواده رویا برای تحقیقات جدید در دادسرای امورجنایی تهران حاضر شوند.

خانواده دختر جوان با توجه به رنگ موی دخترشان و رنگ موی جسد کشف شده ادعا کردند که رنگ موها متفاوت است اما با توجه به اینکه زمان مرگ با زمان ناپدید شدن دختر جوان و منطقه ای که این 2 پرونده کلید زده شده بازپرس سهرابی دستور انجام تحقیقات ویژه را صادر کرد.

بنا به این گزارش، با دستور بازپرس سهرابی انجام آزمایش های DNA صادر شد تا این معمای پیچیده با جواب آزمایشات حل شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

پروین و دخترش روی‌نیمکت پرسپولیس+عکس

چهره دختر 14 ساله با انفجار سیگار برقی سوخت + عکس

خانم پلیس کودک 3 ساله‌اش را به کشتن داد

مردان عرب در دام باند ازدواج موقت زنان در مشهد / این توریست ها را به خانه ای در خارج از شهر می بردند و ...

اعتراف جوانی که برای دو النگو، آدم کشت! + عکس قاتل در بازسازی

فیلم لحظه حمله 4 خرس سیاه به ماشین شاسی بلند در جاده + عکس

 

چهره متفاوت گلاره عباسی پس از رفتن به سالن زیبایی! +عکس

مهراوه شریفی نیا پس از 6 ماه با انتشار این عکس به اینستاگرام بازگشت! +عکس

چهره ستاره و لاله اسکندری در مراسم ختم پدرشان +عکس

 

کدخبر: 226112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟