صلاح: دنبال شکستن رکورد دروگبا هستم

به گزارش رکنا، محمد صلاح ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت در خصوص سال‌های حضور خود در ایتالیا گفت: بازی در سری آ به من کمک زیادی کرد. خاطرات فوق‌العاده‌ای هم در رم و هم در فلورانس دارم. البته زمانی که در چلسی بودم باید نوع فوتبال و فرهنگ را تغییر می‌دادم و احساس کردم که باید شیوه بازی خودم را تغییر دهم و بنابراین تصمیم گرفتم به ایتالیا بروم. آن دوره کمک بزرگی برای رسیدن به جایی بود که اکنون هستم.

صلاح که در حال حاضر بهترین گلزن فعلی لیگ برتر انگلیس است در ادامه صحبت خود به اسکای اسپورت بیان کرد: من همیشه سعی می‌کنم در درون خودم انگیزه پیدا کنم زیرا این باعث می‌شود همیشه بهترین عملکردم را ارائه دهم. دقیقاً نمی‌دانم چگونه، اما شکستن رکورد دروگبا انگیزه‌ای بود، زیرا او یک اسطوره و دوست من است. 

وی درباره اهداف شخصی خود همراه خود با لیورپول گفت: من از الان نمی‌دانم که آیا لیگ برتر را خواهم برد و یا لیگ قهرمانان و شاید هم ممکن است هر دو را ببرم. آرزوی من رسیدن به این دو عنوان مهم است.

مهاجم مصری لک‌لک‌ها درباره دریافت جایزه پای طلایی سال 2021 درباره این اتفاق مهم گفت: برنده شدن این جایزه بسیار خاص دیوانه‌کننده و خارق‌العاده است، زیرا اسطوره‌های زیادی در گذشته آن را برده‌اند.

صلاح در پایان همچنین درباره هواداران رو و فیورنتینا هم گفت: من می‌خواهم از اینجا به هواداران رم و فیورنتینا سلام کنم. لحظات فوق‌العاده‌ای را در آنجا گذراندم که در آنها همیشه محبت مردم را احساس می‌کردم که فقط می‌توانم از این بابت از آنها تشکر کنم. خاطرات سال‌هایی که به من کمک کرد هم به‌عنوان بازیکن و هم به‌عنوان بازیکن رشد خوبی داشته باشم.

کدخبر: 745979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟