فاصله کایسدو و پرسپولیس فقط یک امضا!/ اختلاف مالی با مهاجم معروف زیاد نیست

به گزارش رکنا، باشگاه پرسپولیس در فاصله چند روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است و دیشب نیز هیئت مدیره سرخ‌ها در جلسه‌ای طولانی، لزوم جذب یک مهاجم جدید را تصویب کرد.

در این بین وب سایت سعودی اسپورت با انتشار خبری از حضور فیلیپه کایسدو در پرسپولیس خبر داد. بازیکن سابق تیم های اینتر، لاتزیو و منچسترسیتی که خبر پیوستن او به پرسپولیس مورد توجه عربستانی‌ها نیز قرار گرفت.

رسانه سعودی اسپورت با تیتر«پرسپولیس النصر را غافلگیر کرد» در این خصوص نوشت که پرسپولیس خواهان جذب فیلیپه کایسدو، مهاجم اکوادوری و سابق اینترمیلان ایتالیا است تا خط حمله خود را قبل از رویارویی با النصر در لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند.

کایسدو

کایسدو

چند صفحه خبری پرطرفدار سعودی در توئیتر نیز که دنبال کننده های پرتعدادی دارند، این شایعه را پوشش داده و از احتمال حضور کایسدو در پرسپولیس نوشتند.

از سویی برخی منابع مدعی شده اند که اختلاف مالی کایسدو و پرسپولیس زیاد نیست و این بازیکن به احتمال زیاد سرخپوش خواهد شد.

در واقع باشگاه پرسپولیس حدود 600 هزار دلار برای جذب مهاجم خارجی در نظر گرفته و در صورتی که کایسدو با این مبلغ به پرسپولیس بپیوندد 25 درصد این مبلغ را هم به عنوان آپشن در قرارداد او لحاظ خواهند کرد تا از نظر مالی به خواسته‌های این بازیکن نزدیک شوند.

گفته می شود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن به احتمال فراوان پرسپولیسی خواهد شد مگر اینکه در لحظه آخر تصمیم کایسدو 35 ساله عوض شود.

لازم به ذکر است که دوران حضور کایسدو در اینتر بسیار کوتاه بود و او فقط ۳ بار برای نراتزوری به میدان رفت ولی مهاجم اکوادوری ۱۳۹ بار برای لاتزیو، ۱۰۳ مرتبه برای اسپانیول و ۳۵ دفعه نیز برای منچسترسیتی به میدان رفته است.

کدخبر: 927393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟