رسمی/ آزادی و نقش جهان میزبان ستاره های تیم های عربستان/ تایید محل میزبانی 3 نماینده ایران توسط ای اف سی + عکس

به گزارش رکنا، وضعیت ورزشگاه‌های محل برگزاری سه نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از حالت «در انتظار تأیید» خارج و محل میزبانی تیم‌های پرسپولیس ، سپاهان و نساجی مشخص شد.

بر اساس اعلام سایت AFC ، تیم‌‌های پرسپولیس و نساجی بازی‌های خانگی‌شان برابر تیم‌های عربستانی را در ورزشگاه آزادی تهران انجام خواهند داد و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پذیرای حریف خود خواهد بود. از این رو ستارگان الهلال و النصر همچون نیمار و کریستیانو رونالدو به تهران سفر خواهند کرد و کریم بنزما بازی در اصفهان را تجربه خواهد کرد.

لیگ قهرمانان

ای اف سی محل میزبانی تیم‌های عربستانی از سه نماینده ایران را هم اعلام کرد که بر این اساس استادیوم کینگ عبدالله جده، شاهزاده فیصل ریاض و الاول پارک ریاض میزبان نمایندگان لیگ برتر خلیج فارس خواهند بود.

نکته مهم اینکه هنوز حکم نهایی پرونده درخواست استیناف پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حکم محرومیت تماشاگران این تیم صادر نشده و مشخص نیست که پرسپولیس در حضور تماشاگران به مصاف النصر می‌رود یا خیر.

برنامه بازی‌های رفت:

پرسپولیس اولین تیمی است که میزبان یک تیم عربستانی خواهد بود. سرخپوشان پایتخت روز 28 شهریور ماه از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یاران کریستیانو رونالدو خواهند رفت.

سپاهان دومین میزبان خواهد بود و روز دهم مهر ماه از ساعت 19:30 در استادیوم نقش جهان به مصاف الاتحاد با کریم بنزما می‌رود که این نخستین میزبان آسیایی ورزشگاه تازه‌ تأسیس سپاهان نیز محسوب می‌شود.

نساجی مازندران در هفته دوم میزبان الهلال خواهد بود. آنها روز سه‌شنبه، 11 مهر ماه، در استادیوم آزادی به مصاف تیم نیمار جونیور خواهند رفت که این دیدار هم ساعت 19:30 برگزار می‌شود.

کدخبر: 926823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟