انتظار ۱۵۰ دقیقه‌ای برای تماشای کشتی حسن یزدانی/ تشویق ایستاده تماشاگران پرشور ارومیه + فیلم
حجم ویدیو: 9.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

به گزارش رکنا، در ادامه رقابت های کشتی آزاد جام تختی در ارومیه، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در نخستین مبارزه خود مقابل محمد برقک در مدت زمان دو دقیقه و ۱۱ ثانیه با امتیاز عالی ۱۱ بر صفر به برتری رسید.

کشتی دوستان ارومیه که از روز گذشته به دنبال زمان مبارزه حسن یزدانی در جام تحتی بودند، سرانجام 150 دقیقه بعد از آغاز کشتی‌های روز دوم، شاهد ورود دارنده 8 مدال جهانی به روی تشک بودند.

یزدانی در زمان ورود به تشک مبارزه با تشویق شدید تماشاگران حاضر در سالن روبرو شد و طرفداران کشتی ایستاده او را مورد تشویق قرار دادند. یزدانی نیز به ابراز احساسات آن ها پاسخ داد.

گفتنی است حسن یزدانی در دومین دیدار خود که در نیمه نهایی جام تختی برگزار شد در کمتر از ۳ دقیقه، علی منصوری را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست داد و راهی فینال وزن ۸۶ کیلوگرم شد.

طرفداران ارومیه ای همچنین امیرحسین زارع دیگر چهره عنوان دار کشتی ایران را مورد تشویق قرار دادند.

در شرایطی که امین طاهری پس از اتفاقات دیدار نخست شدیدا مورد انتقاد تماشاگران قرار گرفته بود، در دومین دیدار مقابل امیررضا معصومی با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد. طرفداران حاضر در سالن شدیدا معصومی را مورد تشویق خود قرار دادند. فردین معصومی پدر امیررضا هم بعد از کشتی روی تشک آمده و پسرش را در آغوش گرفت.

کدخبر: 895705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟