برباد رفتن آرزوهای خروس‌ها با رقص عجیب دیبو+ تصاویر

به گزارش رکنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین با شکست فرانسه در ضربات پنالتی، برای سومین‌بار در طول تاریخ به قهرمانی در جام جهانی دست پیدا کرد.

دیبو دروازه‌بان آرژانتین پس از درخشش در ضربات پنالتی مقابل هلند، در بازی با فرانسه هم یک بار دیگر با درخشش خود برتری را برای تیمش به ارمغان آورد.

مارتینز در نخستین ضربه، بار دیگر مغلوب کیلیان امباپه شد اما هنرنمایی‌اش را از ضربه کومان شروع کرد. فوق‌ستاره ضربات پنالتی بازی‌های ملی آرژانتین با خواندن دست ستاره بایرن مونیخ، با یک واکشن تماشایی ضربه این بازیکن را دفع کرد تا آرژانتینی‌ها پیش بیفتند. این گلر که مردم کشورش امید زیادی به مهار ضربه شوآمنی بازیکن جوان فرانسه داشتند، با بازی خوانی خوبی که انجام داده بود به سمت توپ حرکت کرد اما ضربه پنالتی وی راهی به درون چارچوب نداشت به بیرون روانه شد. پس از این اتفاق مارتینز با حرکات موزون خودش روحیه فرانسوی‌ها را نابود کرد!

همچنین پس از گل شدن ضربه پنالتی مونتیل از حالت خوشحالی، یک لحظه فراموش‌نشدنی را روی زمین تجربه کرد و برای لحظاتی خودش را خارج از جو می‌دید تا ستاره‌های آرژانتینی همگی به سراغ او رفتند تا جشن قهرمانی را با محوریت او برگزار کنند.

مارتینز یک

مارتینز دوم

مارتینز سوم

انتهای پیام/

کدخبر: 854172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟