خشم ستاره بارسلونا؛ یا جای من است یا ژاوی!

به گزارش رکنا، ژاوی تغییرات قابل توجهی را در ترکیب اصلی بازی انجام داد و در عین حال تغییرات تاکتیکی مهمی را نیز انجام داد تا تیم ارنستو والورده را شکست دهد و تصمیمات او در نهایت نتیجه داد و بارسا یک پیروزی قدرتمند را به دست آورد.

با این حال، یکی از بازیکنانی که اعتقاد بر این است که با تغییرات ایجاد شده توسط سرمربی احساس سختی می‌کند، آنسو فاتی است. این بازیکن 19 ساله در این فصل موقعیت‌های بسیار کمی برای شروع بازی داشته است، اما تاثیر زیادی در بازی مقابل ویارئال از ابتدای بازی داشت.

اما، علی‌رغم نمایش چشمگیرش، فاتی مقابل اتلتیک به نیمکت بازگشت و به گفته روزنامه‌نگار دیوید برنابئو ریورتر، اطرافیان مهاجم جوان به دلیل عدم تداوم او در ترکیب اصلی، از ژاوی و باشگاه ناراحت هستند.

ژاوی و کادرش به شدت محتاطانه در مورد احساس نوجوانی عمل کرده‌اند و تا حد زیادی ترجیح داده‌اند از او روی نیمکت استفاده کنند تا زمانی که مطمئن شوند که او کاملأ آماده است تا خطر عود مصدومیت وجود نداشته باشد.

خوان فونتس پیش از دیدار مقابل اتلتیک گزارش داد که فارغ التحصیل لاماسیا خود را به عنوان یک بازیکن شروع کننده می‌بیند و دوست‌ندارد از روی نیمکت به میدان برود. اما کادر مربیگری ژاوی چنین احساسی را ندارد.

در حالی که فاتی در تمام 15 بازی رسمی بارسلونا تا کنون در این فصل در تمامی رقابت‌ها بازی کرده است، او فقط در 3 مورد از آن‌ها از ابتدا در زمین بوده و با توجه به شرایط، 3 گل و پاس گل ثبت کرده است.

با توجه به اینکه تیم جام جهانی نزدیک به 2 هفته دیگر اعلام می‌شود، قابل درک است که فاتی بخواهد با تداوم بیشتری بازی کند و اطرافیانش از شرایط فعلی خوشحال نباشند زیرا ممکن است به قیمت عدم حضور در ترکیب اسپانیا تمام شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 835878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟