نوری: یک موقعیت هم به استقلال ندادیم/ باید در فاز تهاجمی تقویت شویم

محمد نوری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شکست لحظات پایانی تیم ذوب‌آهن مقابل استقلال ، اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما بر طبق تاکتیکی که تعریف شده بود، حتی یک موقعیت هم به استقلال ندادیم. حتی می‌توانستیم در سه صحنه به گل برسیم و باید بگویم که استقلال بدون داشتن موقعیت و با اشتباه خودمان به برتری رسید.

وی با بیان اینکه اکنون باید آماده دیدار مهم با گل‌گهر شویم، ادامه داد: در فاز تدافعی تیم خوبی هستیم و به استقلال که هشت مهره هجومی آماده دارد فرصتی ندادیم. دریافت چهار گل در 9 بازی نشان از این دارد که اصول دفاعی را بلد هستیم.نوری تصریح کرد: پرس را از زمین حریف انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. اینکه اصول تدافعی را به خوبی اجرا می‌کنیم دلیل بر این نیست که همیشه دفاعی بازی می کنیم. چند بازیکن ما مصدوم بودند و اگر به بازی می‌رسیدند، شرایط‌مان خیلی بهتر می‌شد.

مربی ذوب‌آهن ادامه داد: قرار است تیم را تقویت کنیم تا در امر گلزنی هم موفق باشیم. در فصل جاری برابر تیم‌های مدعی عملکرد خوبی داشتیم و چنانچه فاز تهاجمی تیم را تقویت کنیم به طور یقین در نیم فصل دوم به وضعیت بسیار بهتری می‌رسیم.نوری درباره داوری دیدار با استقلال نیز گفت: داوری مشکلی نداشت و خیلی خوب در صحنه‌ها سوت زد. طی این هفته‌ها تیم‌ها از داوری متضرر شده‌اند و دیدارهای ما مقابل نساجی و تراکتور نمونه‌های مهمی از این دست هستند. امیدوارم داوری هفته به هفته بهتر شود و حق هیچ تیم ضایع نشود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کدخبر: 833290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟