رستمی: من از کسی عذرخواهی نکردم/ به عنوان بزرگتر تیم، تشخیص دادم حواشی ادامه‌دار نباشد

کیانوش رستمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اتفاقات اخیر در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: از طرف بنده هیچگونه عذرخواهی صورت نگرفته و این اتفاق از طرف هاشمی بود زیرا هتک حرمت و بی احترامی از طرف شخص او بوده و من هیچوقت به خودم اجازه نداده‌ام در این سالیانی که در ورزش حرفه‌ای هستم، به کسی بی‌احترامی کنم. نمی‌دانم چرا اخباری مبنی بر عذرخواهی من منتشر شده است.

وی افزود: من تنها به احترام جامعه ورزش در فدراسیون حضور پیدا کردم و پاسخگوی ماجرا بودم. روز دوشنبه هم اگر در جلسه حاضر شدم به این خاطر بود که مسئولان درخواست داشتند تا هاشمی را ببخشم و من هم در این میان ریش و قیچی را به دست بزرگان سپردم.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک ادامه داد: من به عنوان ملی‌پوش باتجربه و بزرگتر تیم وزنه‌برداری صلاح دانستم که حرکتی انجام ندهم تا این ماجرا ختم به خیر شود. برخی از افراد که دنبال تخریب قهرمانان ملی هستند به هر نحوی سعی می‌ کنند که خبرهای دروغ به مردم تحویل دهند. وقتی دیدم برخی از رسانه‌ای‌ها کوتاهی کرده و من را به عنوان مقصر قملداد کردند کمی ناراحت شدم و از آن‌ها می‌خواهم بیشتر تحقیق کنند چون می‌توانند به حقایق بهتری پی ببرند.

رستمی در پایان گفت: ما با هم دست دادیم و در کل با او مشکلی نداشتم. هاشمی از حرکت خودش ابراز ندامت و پشیمانی کرد. او ضمن عذرخواهی ابراز امیدواری کرد دیگر از این دست اتفاقات رخ ندهد و من هم حرف خاصی نزدم چون دنبال عذرخواهی کسی نیستم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 827105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟