قلعه‌نویی: بر خلاف برخی تیم‌ها به دنبال کسب 3 امتیاز در زمین هستیم/ فدراسیون در پرونده باگناما ما را کلافه کرده

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل سپاهان به رکنا گفت: بازی سختی در پیش داریم و مطمئنا برای کسب 3 امتیاز به مصاف سپاهان می‌رویم. شناخت خوبی از این تیم دارم ولی امسال سپاهان متحول شده و مورایس به ترکیب فنی خوبی رسیده است. هواداران به دنبال ارائه بازی باکیفیت هستند و ما برخلاف برخی از تیم‌ها به دنبال کسب 3 امتیاز به هر وسیله‌ای نیستیم و می‌خواهیم در زمین حق خود را بگیریم.

وی ادامه داد: گل‌گهر ساختار خاص خود را دارد و همبشه به دنبال ارائه بازی تماشاگر پسند بوده. من شک ندرام بازی خوبی خواهد شد و تماشاگر راضی استادیوم را ترک می‌کنند.

سرمربی گل‌گهر درخصوص پرونده باگناما تصریح: به شدت از سوی فدراسیون و سازمان لیگ اذیت شده‌ایم. از حکم دادگاه 2 حالت باید برداشت شود. ابلاغ و اجرا. در حالت ابلاغ وقتی حکم داده می‌شود بازیکن باید بازی کند و  لازم الجراست. در حالت اجرا از تاریخ دهم فروردین سال جاری که این بازیکن در جام باشگاه‌های آسیا بازی کرده، می‌تواند طبق قانون در بازی‌های لیگ ما را همراهی کند. 2 هفته از شروع لیگ گذشته و معلوم نیست تکلیف ما چیست و هیچکس نمی‌گوید چرا اجازه استفاده از باگناما را نداریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 817129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟