فریبا: خط دفاعی و حمله استقلال هیچ ضعفی ندارد/ امسال هم مدعی قهرمانی هستیم

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال هم مثل سایر تیم‌ها به دنبال پوشش نقاط ضعف خود در نقل و انتقالات بوده است. بازیکنانی که آمده‌اند از نظر فنی بازیکنان خوبی هستند به خصوص شهباززاده و بابایی که خیلی می‌توانند به تیم کمک کنند. فکر می‌کنم امسال یک مقداری نحوه استفاده از آمانوف هم عوض شود او بازیکن قوی و خوبی است و می‌تواند برای استقلال مفید باشد.

وی افزود: با تمدید قرارداد غلامی و بازگشت مرادمند خیال‌مان از دفاع تقریبا راحت است باید منتظر برگشت یزدانی باشیم. با وجود این بازیکنان و سیلوا و حسینی و.. خط دفاع خوبی داریم.

پیشکسوت استقلال در رابطه با واگذاری 2 ورزشگاه به سرخابی‌ها و نارضایتی هواداران استقلال بیان کرد: این ورزشگاه‌ها را امسال به استقلال و پرسپولیس نداده اند! باید همان زمانی که می‌خواستند ورزشگاه‌ها را بدهند این دعواها را می‌کردند و ورزشگاه بهتری را می‌گرفتند. اگر استادیوم‌های خودمان را به ما برگردانند اصلأ احتیاجی به این استادیوم‌ها نداریم. 

فریبا در پایان اظهار کرد: تیم ما امسال هم مدعی اصلی قهرمانی است و قرار نیست دست و پا بسته باشیم و مطمئن باشید یکی از بهترین فصول برای استقلال در راه است.

انتهای پیام/

کدخبر: 804600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟