نارضایتی برخی بازیکنان چلسی از توخل / احتمال جدایی وجود دارد

به گزارش رکنا ورزشی، سیمون جانسون، از رسانه د اتلتیک گزارش داد، لوکاکو تنها کسی نیست که نشانه های نارضایتی را نشان داده است. یک منبع نزدیک به یکی از بازیکنان ارشد تیم گفته که جو میان بازیکنان هجومی تیم به دلیل نحوه استفاده و برخورد توخل با آنها خوب نیست.

 این وضعیت به اندازه ای جدی می رسد که بعضی از آنها این موضوع را در نظر گرفته اند که در تابستان چلسی را ترک کنند. طی هفته های اخیر جو تیم خوب نبوده است.

یک منبع نحوه صحبت توخل با بازیکنان هجومی تیم را بیرحمانه توصیف کرده است. بعضی از بازیکنان فکر می کنند که توخل تیمش را احساسی انتخاب می کند. این منبع گفته که عدم ثبات در انتخاب بازیکنان هجومی دلیل اصلی این موضوع است که هیچ از بازیکنان هجومی تیم نتوانسته اند ریتم خوبی در زمین پیدا کنند و همچنین نتوانسته اند با یکدیگر همکاری خوبی داشته باشند.

در ادامه این گزارش،آمده است توماس توخل ممکن است اجازه دهد بعضی از بازیکنان، تیم را ترک کنند تا بتواند نفراتی که خودش می داند را به تیم اضافه کند.

نفرات فعلی تیم پر از بازیکنانی است که مربیان قبلی خریداری کرده اند بعضی از بازیکنان به این موضوع فکر کردند که یک قانون یکسان برای همه وجود ندارد چون بعضی از بازیکنان خوب بازی نمی کنند ولی همیشه جایگاهشون در ترکیب حفظ شده است.

 

کدخبر: 766881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟