مانع خروج ستاره‌های تراکتور از جمع پرشورها

هدایت تیم فوتبال تراکتور بر عهده زونیمیر سولدو است.در ابتدای فصل هدایت تیم تراکتور بر عهده فیروز کریمی بود. تراکتور تبریز در لیگ بیست و یکم اوضاع خوبی در جدول رده بندی ندارد. تراکتور در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر با 12 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

به گزارش رکنا، در حالی که به نقل و انتقالات نیم فصل اول لیگ نزدیک می‌شویم گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد پیشنهادات و جدایی بازیکنانی از تراکتور مثل: «محمدرضا اخباری، پیمان بابایی، اکبر ایمانی، سعید واسعی و محمدعباس‌زاده» به گوش می‌رسد.

اما از بین این نفرات «محمدرضا اخباری و پیمان بابایی» پیشنهادات بهتری نسبت بازیکنان دیگر دریافت کرده‌اند. جدا از آن‌ها «سعید واسعی و محمدعباس‌زاده» هم جایی در پازل تاکتیکی سولدو ندارند و احتمال جدایی‌شان بالا است. 

تمامی این موارد در شرایطی است که در تاریخ 14 دی ماه سال جاری مالکیت 2 تیم تراکتور و ماشین‌سازی به مس‌سونگون واگذار شد. با این وضع به نظر می‌رسد، زنوزی به هیچ کدام از این بازیکنان مذکور به این راحتی رضایت‌نامه و اجازه جدایی نخواهد داد. حال باید ببینیم که با وجود مدیریت جدید؛ آن‌ها چه تصمیمی در مورد نفرات این تیم خواهند گرفت.

کدخبر: 763265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟