افشای پشت پرده لیگ دسته یک؛ از دلالی تا تبانی

به گزارش رکنا، تیم فوتبال ویستا توربین در فصل جاری از لیگ دسته دوم به لیگ دسته یک صعود کرد. ویستا توربین تا پایان هفته هفتم  با 9 امتیاز در رده دوازدهم لیگ دسته یک حضور دارد. هدایت ویستاتوربین به عهده «میلاد بلادی» سرمربی این تیم است. اما بروز بعضی مسائل مانند دلالی و باج خواهی سبب شد سرمربی ویستا توربین از مسائل پشت پرده لیگ یک انتقاد کند.

در همین راستا میلاد بلادی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص بروز بعضی مشکلات در دسته یک فوتبال کشور، اظهار داشت: خبرنگاران قشر زحمتکش و سختی کشیده‌ای هستند؛ اما بعضی خبرنگارنما به بهانه پوشش خبری به تیم‌های لیگ یک و دو نزدیک می‌شوند و دنبال سهم خواهی هستند.

همانطور که ما در فوتبال تماشاگرنما و مربی‌نما داریم. خبرنگارنما هم داریم. خبرنگارنماها به تیم‌ها نزدیک می‌شوند و سعی می‌کنند یک تعدادی بازیکن به تیم تزریق کنند. اگر کسی با آنها همکاری نکند مورد نقد ناجوانمردانه و نابه حق قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین گفت: کسی به بیان نقد منصفانه خرده نمی‌گیرد. اما وقتی حتی در صورت پیروزی علیه تیم حاشیه‌سازی می‌کنند، دیگر نمی‌توان حرفی زد. 

بلادی درباره اینکه تاکنون چه تعداد و چه بازیکنانی به وی پیشنهاد شده است، عنوان کرد: بازیکنان پیشنهاد شده در رده‌های سنی مختلف بودند. بعضی زیر 23 سال و بعضی در رده بزرگسال. 4 تا 5 بازیکن به من پیشنهاد شد. وقتی با این بازیکنان مخالفت می‌کنیم به انواع مختلف با نشر اکاذیب علیه ما مطلب منتشر می کنند.

وی افزود: علاوه بر اینکه خبرنگاران فوق در چندین سایت مطالب را منتشر می‌کنند در صفحه‌های شخصی خود با متنی‌هایی به مراتب بدتر مطالباشان را منتشر می کنند. بعضی از این سایت‌ها حتی مجوز وزارت ارشاد ندارند شاید کانال یا اینستاگرامشان ثبت شده باشد. این موارد جنبه حقوقی دارد و ما به از طریق وکیل باشگاه این موارد را بررسی پیگیری می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین گفت: به نظرم نفراتی که این‌گونه وارد مسائل می‌شوند بعید نیست که وارد شرط‌بندی و تبانی در فوتبال هم بشوند. این مسائل با همکاری کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و پلیس فتا قابل رصد و کنترل است.

کدخبر: 745023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟