آخرین اخبار از وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس / آغار مذاکرات با پاتوسی، توافق با صادق محرمی

به گزارش گروه ورزشی رکنا، باشگاه پرسپولیس این روزها رسما وارد بازار نقل و انتقالات شده است اما لیست مازاد و ورودی‌ها تا حدودی مشخص شده است که در ادامه می‌آید.

لیست مازاد

در لیست مازاد قطعی اعلامی از سوی کالدرون تنها نام ماهینی و همتی(زیر ۲۵ سال) به چشم میخورد تا لیست بزرگسال پرسپولیس با خروج نام ماهینی و جونیور،۲ جای خالی داشته باشد.نکته دیگر در در مورد این لیست،وجود نام عالیشاه است،اما نه به عنوان خروجی قطعی،بلکه مدیران پرسپولیس و کادر فنی قصد دارند تا او را برای جذب بازیکنان مدنظر(در ادامه توضیح داده میشود)،معاوضه کنند.

گفته می‌شود عالیشاه شخصا با شهر خودرو مذاکراتی داشته و به توافق رسیده است.ماهینی نیز به احتمال زیاد راهی شاهین بوشهر یا نفت مسجد سلیمان خواهد شد.

خط دفاع

در خط دفاعی کالدرون تنها در سمت راست با خروج ماهینی نیاز به تقویت دیده است که به ترتیب صادق محرمی و اسماعیلی فر گزینه های جذاب سرمربی آرژانتینی هستند.محرمی مذاکرات شخصی خود را با نماینده باشگاه انجام داده و به توافق رسیده است و حالا باید مدیران باشگاه برای جذب قرضی وی حدود ۱۰۰ هزار دلار به دینامو زاگرب پرداخت کنند.

در مورد اسماعیلی فر نیز پیشنهاد معاوضه او و عالیشاه در بدو امر با موافقت مسئولین ذوب آهن قرار نگرفت تا مدیران پرسپولیس به فکر افزودن مبلغی به پیشنهاد خود باشند.اما در صورت شکست در پروسه جذب صادق و دانیال،گزینه آخر کالدرون حسن جعفری دفاع راست جداشده نساجی خواهد بود.

خط میانی

مدیران پرسپولیس در ابتدا به دلیل مشکلات مالی و ارزی تصمیم داشتند با جذب سعید واسعی هافبک توانمند پیکان،پرونده خرید بازیکن در خط میانی را ببندند که با مخالفت پیکانی ها تیرشان به سنگ خورد و در حال حاضر با وجود تمام مشکلات به فکر جذب هافبک خارجی باشند.

اما طبق آخرین خبر گفته می‌شود که پروسه جذب پاتوسی از صبح امروز دوباره کلید خورده و ستاره فصل گذشته استقلال در یکقدمی پیوستن به پرسپولیس قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟