ادعای باشگاه استقلال در خصوص بازیکن پرسپولیس رد شد!

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به شرح زیر است:

* بر اساس اعلام کمیته وضعیت بازیکنان در پرونده شکایت امین نجما از باشگاه آلومینیوم اراک ، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۳۵ میلیون ریال اصل خواسته و مبلغ ۲,۹۴۳,۰۰۰ ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شده و درخواست مابقی خواسته و مبلغ فصل دوم قرارداد مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام شده که این رای طی مدت ۷ روز قابل تجدید نظرخواهی است.

* در پرونده شکایت احمد عرب زاده از باشگاه آلومینیوم اراک نیز این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱,۶۶۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۳,۲۸۰,۰۰۰ ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شده است.

* در پرونده شکایت باشگاه اتحاد سالار تهران از باشگاه رعد تهران دعوای خواهان مردود و غیر قابل رسیدگی دانسته شده است.

* پیرو شکایت یونس گراییلی از باشگاه نساجی مازندران نیز کمیته وضعیت اقدام به بررسی پرونده نموده که بر این اساس باشگاه نساجی به پرداخت مبلغ ۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و ۴۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال هزینه دادرسی محکوم شده که این رای مدت ۷ روز قابل تجدید نظرخواهی است.

* در پرونده دادخواست هیات فوتبال استان تهران پیرامون عدم دریافت حق خروج از استان ابوالفضل درویش وند بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تهران ، پیرو بررسی دفاعیات و ارائه مستنداتی که نشان دهنده پرداخت مبلغ می باشد این دادخواست رد شد.

* با این وجود در پرونده شکایت هیات فوتبال استان تهران پیرامون دریافت حق خروج از استان محمد صادق بارانی به پرداخت مبلغ ۸۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال حق خروج از استان و ۱,۸۵۳,۰۰۰ ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

* همچنین قرار تجدید نظرخواهی باشگاه استقلال تهران در پرونده حیدرعلی احمدزاده به دلیل عدم رفع نقص و پرداخت هزینه دادرسی رد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟