«اوکی» مربی ازبکستان به اورونوف پرسپولیس را شاکی کرد

به گزارش رکنا، چند روز پیش و قبل از شروع بازی پرسپولیس و چادرملو، ا وستون اورونوف در گرم کردن دچار مصدومیت شد و از ترکیب خارج شد. بعد از بازی دکتر زرینه رئیس کمیته پزشکی پرسپولیس اعلام کرد که ارونوف حداقل ۳ هفته نیاز به درمان و استراحت دارد. 

ارونوف هم بعد از بازی بالافاصله تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد تا در اردوی تیم ملی کشورش حضور پیدا کند. پس از حضور ارونوف در ازبکستان اعلام شد که تیم پزشکی پرسپولیس با تیم پزشکی ازبکستان در ارتباط است. حتی گفته شد که از ارونوف MRI گرفته شده و تیم پزشکی پرسپولیس هم بعد از بررسی تصویربرداری اعلام کرد که این ستاره حداقل ۳ هفته باید بیرون باشد.

با این شرایط اعلام شد که ارونوف در تمرین ازبکستان حضور داشته و حتی احتمالا مقابل ایران بازی کند که دقیقا برخلاف تشخیص کادرپزشکی بود.

حالا خبر رسیده که باشگاه پرسپولیس از طریق فدارسیون فوتبال به طرف ازبکستانی اعلام کرده که اگر ارونوف مقابل ایران بازی کند و دچار مصدومیت شود و مصدومیتش تشدید شود، باید به پرسپولیس غرامت پرداخت کند.

البته پرسپولیسی‌ها معتقد هستند هنوز نوع تمرین ارونوف با ازبکستان مشخص نیست. اگر ارونوف فقط نرم دوی کرده باشد که اتفاق خاصی نیست، اما اگر در تمرین با توپ ازبکستان شرکت کرده باشد، آن وقت شرایط فرق دارد. هرچند ممکن است این اخبار یک حقه از سمت ازبکستان برای گول زدن کادرفنی تیم ملی ایران باشد.

این درحالی است که مربی ازبک ها در نشست خبری در باره بازی کردن اورونوف گفت: همه چیز درباره اورونوف «اوکی» است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

کدخبر: 1049767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟