جام قهرمانی در مصر نصف شد! + عکسی که سوژه شد

به گزارش رکنا، باشگاه الاهلی مصر در جریان مراسم قهرمانی لیگ، با یک اتفاق عجیب روبرو شد و هنگامی که بازیکنان این تیم مشغول بالا بردن جام بودند، سپر این کاپ درست در لحظه‌ای که بازیکنان مصری جام را روی سر خود بردند، سقوط کرد و جدا شد!

این موضوع اکنون تبدیل به سوژه‌ای برای هواداران مصری شده و حتی حسام میدو، چهره قدیمی و سرشناس تیم الاهلی مصر، در توییتی خطاب به وزارت ورزش این کشور نوشت: امیدوارم حادثه سقوط سپر جام در لحظه جشن کاپیتان الاهلی توسط جناب وزیر، جناب آقای دکتر اشرف صبحی بررسی شود. دولت میلیون‌ها هزینه کرده که این اتفاق بیفتد؟ این جام قسم می‌خورم فکر می‌کردم تکه‌ای از یک کامیون هست!

الاهلی مصر

یکی کاربر به نام "لینا" در "X" اشاره کرد که جام جدید قرار بود در خارج از کشور ساخته شود، اما حالا این یک رسوایی برای فدراسیون فوتبال مصر است که با این همه هزینه نتوانسته یک جام خوب داشته باشد.

یک حساب کاربری به نام کاپیتان مجید نیز با انتشار کنایه‌ای در X به طعنه گفت: خدا کسی را که جام لیگ انگلیس را ساخت بیامرزد.

اسامه صقر، منتقد ورزشی مصری صحنه سقوط سپر جام قهرمانی را یک اقدام مدیریتی «بسیار ضعیف» دانسته و در مصاحبه‌ای گفت: اینکه سپر جام به صورت جدا قرار باشد به باشگاه الاهلی واگذار شود، خوب نیست. می‌گفتند که جام مخصوص لیگ مصر با طراحی بسیار خاص در انگلیس ساخته شده است، اما مشکل طراحی این سپر در مصر چیست؟ برخی نفرات می‌گویند که این جام در شهر الحرفین ساخته شده.

به هر ترتیب این موضوع باعث شده یک جنجال در کشور مصر ایجاد شود و مردم از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مصر بابت جام جدیدی که ساخته شده بسیار عصبانی هستند.

کدخبر: 1043451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟