جانی دپ برای نقش «ادوارد دست‌قیچی» 3 چهره‌ را پشت سر گذاشت

به گزارش رکنا، جانی دپ در قالب یک مصاحبه در فیلمی مستند، با اشاره به همکاری مشهورش با تیم برتون در سال ۱۹۹۰ عنوان کرد که به دست آوردن نقش «ادوارد دست قیچی» برایش کار ساده‌ای نبوده است.

او در این گفت‌وگو اظهار داشته: تام هنکس، مایکل جکسون و تام کروز می‌خواستند نقش قهرمان فیلم را بازی کنند. [این در حالی است که قبلا از رد این پیشنهاد توسط گری اولدمن هم خبرهایی منتشر شده بود]

در این فیلم ادوارد، اختراع جدید مخترعی عجیب و غریب است. ادوارد در ظاهر انسان است اما به دلیل مرگ ناگهانی سازنده‌اش به جای دستانش قیچی دارد.

ادوارد دست_قیچی

او دربارهٔ نقش ادوارد گفته‌ است: من عاشق «ادوارد دست قیچی» بودم چون هیچ چیز بدبینانه، خسته‌کننده و ناپاکی در مورد او وجود نداشت. به یاد دارم وقتی برای آخرین بار برای نقش ادوارد گریم می‌شدم، به خودم در آینه نگاه کردم و با خودم فکر کردم که من دارم با ادوارد خداحافظی می‌کنم و از این فکر ناراحت شدم. اما در واقع فکر می‌کنم همهٔ نقش‌هایم هنوز یک جوری وجود دارند.

همکاری دپ با برتون در فیلم‌هایی چون ادوود و اسلیپی هالو ادامه یافت و باردیگر با چارلی و کارخانه شکلات سازی به اوج رسید. او در سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت، آلیس در سرزمین عجایب و سایه‌های سیاه با این فیلمساز همکاری کرده و در انیمیشن عروس مرده او نیز صداپیشگی کرده است.

منبع: صبا خبر

کدخبر: 1008438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟