فال روزانه شخصی / 18 آبان + فیلم
حجم ویدیو: 5.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است شما امروز کاملا دلگرم و مطمئن باشید، اما این اعتماد به نفس بالای شما می‌تواند باعث بی دقتی شما شود. اما می‌توانید از این اشتباه جلوگیری کنید؛ برای اجتناب از خطا باید به خود یاد آوری کنید که باید بر کارتان تمرکز کنید؛ اگر شما به این فکر کنید که همه چیز عالی شروع می‌شود، این طور نخواهد شد. اما اگر کمی فروتنی و تواضع داشته باشید،‌ امروز برایتان روزی می‌شود که نیروهای خلاقانه شما در یک سطح مفید و موثر آشکار خواهند شد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد شما امروز بیشتر از آنچه در توانتان بوده به دیگران وعده داده‌اید، برای اینکه شما زمان و انرژی‌ای را که برای کامل انجام دادن یک مسئولیت لازم است را دست کم گرفته‌اید. این موضوع باعث می‌شود که در آینده موفق به درک قدرت مشکلات شوید، بخصوص اگر این پروژه پر از طنین ارزشهای شما باشد. معمولاً تیزبینی ذهنی شما خیلی به کارتان می‌آید؛ امروز باید بیشتر کار کنید تا به یک بینش واضح و حقیقی نسبت اتفاقات پیش آمده برسید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است امروز به نظر برسد دیگران زیاد قابل اطمینان کردن نباشند چرا که آنها در نگهداری اسرار زیاد متعهد نیستد برخلاف شما که بسیار مراقب آنها هستید. شما ممکن است نتوانید براحتی خود را سرگرم کنید به خاطر اینکه انتظارات شما غیر واقعی به نظر می‌رسند، با وجوداینکه شما فکر می‌کنید آنها زیاد افراطی نیستند. پذیرفتن نقائص دیگران می‌تواند باعث شود همه احساس آرامش داشته باشند و شگفت آور این است که این کار باعث می‌شود بهره وری و سومندی همه افزایش یابد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد یکی از همکاران یا حتی شریک زندگی شما دست از تلاش برداشته و از راهی که با هم انتخاب کرده اید، کنار کشیده است. اکنون زمان مناسبی برای هل دادن یا اصرار او به سمتی که خود می خواهید، نیست. این کار شما تنها حرکت تان را آهسته تر می کند. پس لجبازی را کنار بگذارید و کمی به او فرصت دهید. صبور بودن تنها کاری است که در حال حاضر می توانید انجام دهید. اگر مدتی است به فکر خرید چیزی هستید، امروز زمان مناسبی برای رفتن به بیرون از خانه و تهیه آن است.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز احتمالا تصورات و خیالات شما بیشتر خواهد شد چرا که ماه دوازدهمین خانه از تصورات شما را بازدید می‌کند. اما مسئولیت‌هایی که دارید احتمالا در آخر پیروز می‌شوند و شما را به واقعیت می‌کشند. همان قدر که شما دوست دارید به خیال پردازی‌های خود ادامه دهید، این قدر هم سخت نیست که به وظایفی برگردید که به شما مربوط می‌شوند. انرژی خود را برای شکایت کردن هدر ندهید که چقدر کار دارید، فقط کارتان را شروع کنید. بعدها احساس آرامش خواهید کرد و عذاب وجدان نخواهید داشت.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد یک فرصت شغلی مناسب برای شما در یک کشور خارجی بوجود آمده است. شاید این راه کمی برایتان سخت باشد طوری که در دو راهی بیافتید و نتوانید تصمیم درست را بگیرید اما راهی است که باید با آن مواجه شوید. این یک فرصت استثنایی برای شما است پس اگر می خواهید سالهای بعد زندگی خود را در آرامش و رفاه بگذرانید، آن را از دست ندهید. شما آنقدر قدرت دارید که بتوانید از پس هر کار و پروژه ای به خوبی برآیید. در مورد رابطه عاطفی خود بهتر است کمی از سرعت خود بکاهید تا بتوانید واقعیات اطرافتان را بهتر ببینید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید ایده های تازه ای در سر دارید، تصمیم گرفته اید که شغلی را بیرون از منزل آغاز کنید. اگر در حال حاضر کارتان به خوبی پیش نرفت، نگران و ناامید نشوید. دوستان و افراد باتجربه می توانند در این کار به شما کمک کنند اما به شرط این که آن را جدی بگیرید. خودتان را برای یک تغییر بزرگ و لذت های پس از آن آماده کنید. می خواهید چیزی را به معشوق خود بدهید اما دودل اید. می ترسید چیزهایی که در دلتان است را به زبان آورید اما کاری که شما باید در حال حاضر انجام دهید برداشتن موانعی است که شما را از او دور کرده است. به عشق فرصت تازه ای بدهید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد امروز ممکن است با احساساتتان بمباران شوید. این ها ممکن است احساسات روانی باشند که ممکن است باعث شوند بیش ازحد تحریک شوید. به اطرافیانتان توجه کنید و برای فهمیدن قصدشان به زبان بدنشان توجه کنید. امروز برایتان خیلی جالب و دلچسب خواهد بود زیرا زمینه آشنایی شما با شخصی فراهم خواهد شد و این مورد میتواند شما را نسبت به اتفاقاتی که قرار است در آینده رخ بدهد بسیار شادمان کند.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که ممکن است مستقل بودن در محل کار با محدود کردن تعلقات خانوادگی کنار هم قرار بگیرند، و شما را در میان راه تنها بگذارند. معمولا، شما می‌خواهید که مراقب موقعیت شخصی خود باشید، و امروز رهبری کردن برای شما بسیارهیجان انگیزمی‌شود. به یاد داشته باشید که آزادی تازه بدست آمده شما به معنی سودمندی بیشتر برای شما نیست، مگر اینکه شما آرامش را در خانه تان برقرار کنید. پس عجله نکنید، به خاطر اینکه چمن ها در جای دیگری سبزتر خواهد شد و این به این معنی است که در جای دیگری که انتظارش را نداشتید سود خواهید برد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که شما احساسات خود را به شدت کنترل می‌کنید که مبادا حرکت یا گفتار احساساتی از شما سر نزند اما در اشتباه به سر می‌برید زیرا هیجاناتی که آنها را سرکوب می‌کنید، می‌توانند باعث شاد شدن هر چه بیشتر شما شوند. احتیاج به انجام هیچ کاری نیست تنها اجازه دهید احساسات واقعیتان ابراز شوند و جلوی خودتان را نگیرید چراکه مسکوت ماندنتان موجب می شود تا دچار اشتباه شوید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز به واسطه آشنایی با افراد جدید ممکن است تغییراتی در موقعیت اجتماعیتان ایجاد شود و با شبکه جدیدی از دوستان و آشنایان ارتباط برقرار کنید که شرایط شما را به طور قابل توجهی متحول کنند. امروز خیلی زود هیجان زده می شوید و عقل و منطقتان را کنار می گذارید؛ بهتر است مواظب این حالت خود باشید. قبل از این که به هر نوع اقدام ریسک آمیزی مبادرت کنید آنچه به دست آورده و آنچه از دست می دهید را در نظر گرفته و با هم مقایسه کند.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد وقتی که همه چیز سرجای خود قرار گرفته و جفت و جور است روز نشاط انگیز و فرح بخشی می‌شود، بخصوص وقتی که شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه کارهای خیلی زیادی را انجام دهید. اما اکنون فعالیت‌های بیشتری را به برنامه تان اضافه نکنید، وگرنه با برنامه مغشوش و درهم برهمی مواجه می‌شوید که نمی‌دانید چه کارش کنید. پس حالا که در برنامه تان امکان تغییرات وجود دارد، انتخاب آگاهانه داشته باشید و با متنقل کردن یک یا دو قرار ملاقات به روز دیگر به دوستان خود نیز درس بدهید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟