طالع بینی شخصی امروز / 17 اردیبهشت ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تمایل دارید که همه را با کار و تلاش بی وقفه ی تان تحت تاثیر قرار دهید، اما این کار می تواند به یک چالش بزرگ تبدیل شود. متأسفانه ممکن است۷ که نیازهای فوری شما با خواسته های اطرافیان تان در تعارض باشد و به این ترتیب تصمیم گیری برای گام بعدی پیچیده تر شود. اما اصلاً دلیلی وجود ندارد که به خاطر راضی نگه داشتن دیگران از خواسته های خود دست بکشید، پس ذهن تان را آرام کنید و به ندای درون تان گوش کنید و برای تان مهم نباشد که دیگران چه می گویند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگرچه ممکن است نسبت به تغییرات روی باز نشان دهید، اما از طرفی همه ی فکرهای تان را کرده اید و حقایق بیشتر دیگر نمی توانند بر افکار شما تاثیر بگذارند. متأسفانه این سخت گیری از جانب شما می تواند مشکلات را چند برابر کند. اگر اجازه دهید که ترس های پنهان بر شما غلبه کنند نمی توانید به هیچ چیز دست پیدا کنید. بهترین راه برای از بین بردن انرژی منفی قبل از آن که به یک مشکل جدی تبدیل شود این است که دغدغه های تان را با یک دوست مورد اطمینان در میان بگذارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز هیچ چیز آن قدرها که به نظر می رسد ساده نیست. اگرچه می خواهید مطابق نقشه و برنامه ریزی پیش بروید، اما متوجه می شوید که دنبال کردن چگونگی وضعیت یک گفت و گوی پیچیده بسیار خسته کننده است. ممکن است به طرز عجیبی احساس خستگی نکنید و دوست داشته باشید که از این موضوع به آن موضوع بپرید. شاید هم خودتان را کنار بکشید و در رویاهای تان گم شوید، طوری که هیچ کس نتواند پیدای تان کند. اما الآن ورق برگشته است، زیرا شما کسی هستید که به دنبال خوشی و شادی است و تمایلی به کار ندارد. بگذارید که اوقات خوش از راه برسد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این که بخواهید در احساسات تان غوطه ور شوید و در عین حال کارآیی خود را نیز حفظ کنید برای تان به یک چالش تبدیل خواهد شد. دوست ندارید که رویاهای غیر واقعی خود را کنار بگذارید، حتی اگر تعهدات تان مانع شوند. مسئولیت پذیر باشید و به ایده آل های تان پایبند بمانید. تا جایی که امکان دارد دقت کنید، زیرا آن چه اتفاق می افتد بیش از چیزی است که به چشم قابل دیدن است. باید بین اهمیت به کار و اهمیت به رویاهای قلبی تعادل برقرار کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کنترل احساسات ابراز نشده می تواند پیچیده شود، به ویژه اگر نتوانید خشم و عصبانیت تان را نیز کنترل کنید. متأسفانه خیلی سخت است که بفهمید انگیزه ی کنونی تان چیست و تا چه حد احساسات تان عمیق اند. امروز خودتان را وارد هیچ بحثی نکنید، زیرا ممکن است به اشتباه فکر کنید که یک راه حل ساده برای حل مشکل تان وجود دارد. با احتیاط حرکت کنید، زیرا در حال حاضر بسیار پذیرنده هستید و ممکن است که احساسات از فرد دیگر به شما انتقال داده شود. مشکل فعلی در صورتی به راحتی قابل حل کردن است که به درون خود توجه کنید و به دنبال راه حل در دنیای خارج نباشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کسی هست که شاید رفتارش خیلی واضح نباشد و حتی ممکن است که برخلاف نیت های خوب شما وارد عمل شده باشد. اگر متوجه شدید که یکی از دوستان تان ضد شماست عصبانی نشوید و سعی کنید از این تجربه درس بگیرید. این که دیگران را گناهکار کنید فقط باعث اتلاف وقت و انرژی شما می شود. خوشحال باشید که حقیقت امور جاری را می دانید، زیرا چیزهایی که نمی دانید ممکن است بیش از آن چه فکرش را می کنید به شما آسیب بزند. اگرچه بدیهی است که باید مراقب خودتان باشید، اما بگذارید دیگران هم کمی تردید کنند، این به نفع آن هاست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید دوست دارید که کمی بیشتر با همکاران تان درآمیزید، اما به خاطر طبیعت احتیاط گری که دارید نمی توانید خیلی با دیگران صمیمی شوید. اما ممکن است خودتان را در یک وضعیت اجتماعی حس کنید که لازم است با کسانی که جزو دوستان صمیمی تان نیستند ارتباط برقرا کنید. سعی کنید خیلی دیگران را قضاوت نکنید، خودتان را هم همین طور؛ قضاوت را برای زمان دیگری بگذارید. وقتی خودتان را همان طور که هستید بپذرید می بینید که کنار آمدن با دیگران برای تان راحت تر می شود. فقط یک لبخند صمیمی کافی است تا همه چیز روبراه شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که معمولاً برای این که به دیگران بفهمانید که در چه موضعی قرار دارید مشکلی وجود ندارد، اما الآن چنان مرموز شده اید که دیگران اصلاً متوجه نمی شوند. وقتی به دیگران می گویید که چه در ذهن تان می گذرد به نظر می رسد که راست می گویید، اما در واقع آن چه می گویید با نیتی که دارید فرق می کند. خیلی به خودتان سخت نگیرید، تا زمانی که به تعهدات خود وفادارید لزومی ندارد که بخواهید نیازهای احساسی تان را فاش کنید. هر وقت احساس کردید که زمان درست فرا رسیده است، آن وقت می توانید مسایل شخصی خود را با دیگران در میان بگذارید. نباید قلب تان مثل کتابی باشد که همه بتوانند آن را بخوانند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است یک بازی قدرت راه بیندازید، اما خانواده و دوستان تان حتی متوجه هم نمی شوند که چه اتفاقی در حال افتادن است. برای رسیدن به اهداف تان برنامه ریزی کرده اید، اما در حال حاضر بهتر است که کمی مرموزانه به کارتان ادامه دهید. این که سعی می کنید تا به هدف خاصی دست پیدا کنید تحسین برانگیز است، اما خودتان را درگیر نقشه های پیچیده نکنید. جرأت پیدا کنید و به دیگران بگویید که قرار است چه کار کنید و چرا. وقتی صداقت نشان دهید می بینید که چه قدر از شما حمایت می کنند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است ممکن است به خاطر آن چه پیش روی تان قرار گرفته کاملاً شگفت زده شوید، اما چیزی وجود دارد که هم زمان شما را به گذشته وصل می کند. ممکن است آینده حتی از همین لحظه ای که در آن هستید واقعی تر به نظر برسد. متأسفانه اجرای نقشه هایی که دارید دشوارتر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. به جای این که سعی کنید تا همه ی متغیرها را مدیریت کنید، یک راهکار اساسی پیدا کنید و برای مدتی کنترل جزییات را کنار بگذارید. بر امواج سوار شوید و مقاومت نکنید، زیرا سازنده تر است و بدانید که جنگیدن برای حفظ وضعیت فعلی به نفع شما نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برای این که در یک رویداد گروهی شرکت نکنید مقاومت می کنید، زیرا نمی خواهید احساس کنترلی را که دارید از دست بدهید. می توانید آن قدر انرژی ذخیره کنید که دیگر هیچ چیز روی شما تاثیر نگذارد، اما ممکن است که دیگران فکر کنند کمی تنبل و کسالت آور هستید، زیرا نمی توانند اشتیاق شما را ببینند و حس کنند. اما بهتر است بیشتر فعالیت های امروزتان را به دنیای غیر مادی و خیالات محدود کنید و این اصلاً به معنی اتلاف وقت نیست، زیرا رویاهای امروزتان می توانند واقعیت های فردا باشند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که همه چیز این قدر با سرعت اتفاق می افتد که شما حتی فرصت ندارید فکر کنید که چه کاری قرار است انجام دهید. به سختی می توانید حرف های تان با دیگری را کامل کنید یا کاری را به اتمام برسانید، زیرا ناگهان چیز جدید و کاملاً متفاوتی اتفاق می افتد. خوشبختانه استاد تصمیم گیری در لحظه هستید و می توانید خیلی سریع واکنش نشان دهید. امروز به نقشه و برنامه ریزی خاصی نیاز ندارید و همیشه می توانید بعداً تغییرات لازم را در آن ها اعمال کنید. به خودتان اجازه ی بودن و زندگی در لحظه را بدهید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟