طالع بینی شخصی امروز / 4 اردیبهشت ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز پشت آن لبخندی که بر چهره دارید مشکلی را پنهان کرده‌اید و مایل نیستید که احساسات واقعی تان را برای کسی آشکار کنید. به نظر می‌رسد نیازمند زمان بیشتری هستید تا بتوانید احساسات تان را با موقعیت هماهنگ سازید. شما در خفا و پنهانی بهتر می‌توانید اجازه دهید آنها دوره خود را بگذرانند و همه چیز به روال گذشته باز گردد. متاسفانه مجبورید که تا زمانیکه به امور شخصی و درونی تان می‌پردازید به وظایف اجتماعی که دارید نیز عمل کنید. شما به خوبی می‌دانید چه زمانی باید پیشرفت خود را به اطلاع دیگران برسانید و آنها را در موفقیت خود سهیم کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما امروز آنها ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند. تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید. خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند. از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که روزهای کاملا شگفت انگیز و شادی را سپری خواهید کرد و تمام این هیجانات به خاطر روحیه‌ی شادی است که شما به تازگی در درونتان بیدار ساخته اید. فعالیت‌های شاد، ممکن است شما را از انجام کارهایتان باز دارد به این موضوع دقت داشته باشید. برای اینکه شادیتان دوامم بیشتری داشته باشد و لذت بیشتری ببرید، بهتر است دیگران را نیز در شادی‌تان شریک سازید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد زندگی شما اکنون یک تناقض آشکار است به خاطر اینکه آن چیزهایی که در واقعیت اطراف شما هستند حقیقت ندارند؛ با این حال زمانیکه شما راجع به اهداف بلند مدت خود فکر می‌کنید می‌توانید کاملا درست و واضح برنامه ریزی کنید. مشکل این جاست که سخت است تمام جزییات این تصورات را به عمل تبدیل کنید. عنان کنترل را رها کنید و به سادگی با امواجی که بوجود می‌آیند گردش کنید چرا که این کار می‌تواند یک حرکت موثر برای امروز باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید. فقط شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتد نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید حرف زدن کاملا رایگان است و شما می توانید هر چه دوست دارید را به هر کسی می خواهید بگویید. اما این را در نظر بگیرید که نباید بی‌گدار به آب بزنید و همه احوالات درونی خود را روی دایره بریزید. مراقب کلمات خود باشید و با افرادی که ارتباط نزدیک ندارید، مکالمه های شخصی نداشته باشید. امروز در مسایل عاطفی باید زمانی را به برنامه های مالی خود اختصاص دهید. بهترین فرصت برای استراحت و تجدید انرژی در کنار عشقتان، امروز است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید امروز دوست داشته باشید کارت تبریک سال نو برای یکی از دوستان قدیمی‌تان بفرستید، اما این کار مقدماتی می‌خواهد که شما بهش فکر نمی‌کردید! شما نمی‌توانید به راحتی عمیق ترین احساسات خود را به زبان بیاورید، برای اینکه امروز فقط نباید در مورد عشق و علاقه تان صحبت کنید، بلکه باید در عمل هم عشق خود را ثابت کنید. پس از انجام دادن کارهای جدید برای نشان دادن علاقه خود ترس نداشته باشید!! و در سال جدید در رفتارتان تجدید نظر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد درحالی که شما سعی می‌کنید توجه تان را روی چیزهایی که برایتان از همه چیز مهم ترند متمرکز کنید، با ضد و نقیض‌هایی روبرو می‌شوید. اتفاقات زیادی رخ می‌دهند که شما را از مسیر اصلی تان دور می‌کنند. قسمتی از مشکل شما مربوط به این می‌شود که شما نسبت به زمانی که در اختیار دارید می‌خواهید کارهای بیشتری انجام بدهید. سعی نکنید که که همه مردم را راضی کنید! کمتر کار کنید، اما کارتان را خوب انجام دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است امروز بین دوراهی گرفتار شده اید. از یک طرف مسوولیت های کاری شما هستند و از طرفی هم باید به مسایل شخصی و خانوادگی خود توجه بیشتری نشان دهید. تضاد میان این دو شما را عصبی می کند. بهتر این است که سنگینی وزنه به سمت کار باشد. اما تا دیروقت سرکار نمانید. سر تایم اصلی به خانه بازگردید و در کنار خانواده باشید و به نیاز آنها نیز توجه زیادی نشان دهید. محبتی که به عشق/همسرتان ابراز می کنید به خودتان نیز انرژی مضاعف می دهد و با انگیزه بیشتر کارهایتان را انجام خواهید داد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز علاقه و عشق بسیاری به خواب دارید. به طور کلی خواب آلوده هستید و دوست دارید همه روز را در رختخواب باشید. اما از طرفی هم کار و مسوولیت های کاری و اجتماعی هم دارید. تضاد این دو مساله کمی شما را دچار کلافگی می کند. اما نه به خودتان خیلی فشار بیاورید و نه زیادی تنبل باشید. کلید آرامش شما ایجاد تعادل است. کارهای مهمی که به توجه و دقت زیاد نیاز دارند را امروز انجام ندهید. تغذیه سالم و نوشیدنی های سبز را نیز در برنامه های امروز خود قرار دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز از یک طرف دوست دارید با سیاست و حساب شده رفتار کنید و از طرفی هم مجبور هستید طبق قوانین به جلو پیش بروید. این دو راه متضاد شاید کمی کلافه‌تان کند. حتی شاید در مورد مسایل مالی، مکالمه های غیرخوشایندی با همکار خود داشته باشید. همیشه این را در نظر داشته باشید که در یک معامله، دو طرف باید از آن سود ببرد تا همه چیز کاملا منصفانه باشد. روی قول هایی که امروز می دهید یا توافق هایی که قرار است انجام دهید نیز توجه و تمرکز بیشتری داشته باشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟