طالع بینی شخصی امروز / 26  فروردین ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است مجبور شوید چند قدم به عقب بردارید، زیرا متوجه شده اید که فکرهایی که در سر دارید غیر واقعی اند. اما اجازه ندهید که این نا امیدی و دلسردی مانع رسیدن به اهداف واقعی و ممکن شود. باید یاد بگیرید که چه طور می توانید مجدداً اعتماد به نفس خود را به دست آورید و رویکردتان را تقویت کنید. کاربردی بودن اهداف تان را دوباره ارزیابی کنید. اگر اهداف تان از این بررسی موشکافانه موفق بیرون آمدند، دیگر خجالت نکشید و ساعت های طولانی سخت تلاش کنید تا اهداف تان را عملی کنید. موفقیت به آسانی به دست نمی آید؛ اما اگر می خواهید تغییری حاصل کنید، ارزش این همه سختی و تلاش را دارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد فعلاً بهترین راهکار برای منحرف نشدن از مسیری که در پیش گرفته اید این است که طبق برنامه ی فعلی حرکت کنید. اما ممکن است این حرکت نتیجه ی معکوس هم داشته باشد. اگر یک مورد کوچک اشتباه شود و طبق نقشه پیش نرود باعث می شود که تا پایان روز کنترل امور از دست تان خارج شود. اما بدانید که امروز فشار کاری زیاد می تواند خرابی به بار بیاورد. کمی از نگرانی های خود کم کنید و در عوض انعطاف پذیری تان را بالا ببرید، به این ترتیب می توانید همه ی کارها را در جهت مثبت به پیش ببرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که اگر برای مدتی در فکر شروع یک کار هنری بوده اید امروز روزی فوق العاده برای این کار خواهد بود، به بازار رفته و وسایل لازم برای آن را تهیه کنید و با بهانه های مسخره مثل این که من استعداد این کار را ندارم بیشتر از این انجام این کار را به تعویق نیندازید. شما هم به اندازه همه و شاید خیلی بیشتر از خیلی ها استعداد دارید. کافی است دست به کار شده و در کنار سایر افرادی که در این زمینه فعالیت دارند قرار بگیرید. سعی نکنید کسی که دوست دارید را تحت فشار قرار دهید، چرا که این کار تنها باعث ایجاد حساسیت و عصبانی شدن او خواهد شد و بجای عشق تخم نفرت را در دل او خواهد کاشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تقریباً غیر ممکن است که بتوانید قدرت را در دست بگیرید، پس مجبورید در هر صورت با این وضعیت کنار بیایید. متأسفانه دوست ندارید که از کسی پاسخ نه بشنوید یا این که کسی مسیر پیشرفت تان را سد کند. سیاستمداری شما هم نمی تواند کاری را از پیش ببرد. اگر با صداقت مذاکرات را پیش ببرید، آن وقت می توانید به توافقات سازنده دست پیدا کنید و محیط کاری هماهنگی را به وجود آورید. امروز در کلمات شما نیروی زیادی حس می شود و اعتماد به نفس عاطفی زیادی دارید. همه چیز به سرعت پیش می رود، ولی شما قطعاً نیرو و سرعت تحلیل زیادی دارید که به شما کمک می کند با شتاب امور هماهنگ شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است دوستان تان ابتدا تشویق تان کنند و به شما انگیزه دهند، اما لحظاتی بعد مخالفت کنند و مقاومت نشان دهند و وادارتان کنند تا هر طور شده نظرات شان را قبول کنید. مشکلی که فعلاً با آن دست و پنجه نرم می کنید این است که تردید دارید، نمی دانید فوری دست به کار شوید یا این که با احتیاط عمل کنید. سعی کنید این تقابل ها را که موجب پیچیدگی های شخصیتی می شوند بپذیرید و قبول کنید که در شما وجود دارند، به این ترتیب متوجه می شوید که چگونه با وجود اختلاف نظر می توان مسالمت آمیز در کنار هم زندگی کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز اگر وقتی را برای مطالعه در نظر بگیرید به احتمال زیاد با چیزی روبرو خواهید شد که می تواند اثرات جدی و عمیقی روی شما داشته باشد و حتی زندگیتان را نیز تحت تأثیر قرار دهد. همچنین امروز باید توجه ویژه ای به خواب هایی که شب گذشته دیده اید داشته باشید. اگر این خواب ها از آن دسته رویاهایی هستند که مدام تکرار می شوند به احتمال زیاد از ضمیر ناخودآگاهتان ریشه دارند و با کمی فکر کردن به آنها خواهید توانست معنا و مفهومشان را پیدا کنید. اگر مطالعه امروزتان دراین زمینه باشد نتایج فوق العاده ای از آن به دست خواهید گرفت و به نکاتی در مورد خود پی خواهید برد که تا کنون هیچ گونه آگاهی نسبت به آنها نداشته اید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز در نقطه ای قرار دارید که فقط می خواهید صبر کنید و استراحت کنید. حالا زمان انجام این کار است. شما به استراحت و نفس راحت کشیدن نیاز دارید، با افراد زیادی دیدار کنید و ایده هایتان را با آنها در میان بگذارید. هر چه تعدادتان بیشتر باشد بیشتر به شما خوش می گذرد. هرچه بیشتر ایده هایتان را با دیگران در میان بگذارید، احترام بیشتری از سوی آنها کسب می کنید. چیزهایی که اصلاً به حساب نیاورده بودید به شما یادآوری و گوشزد می کنند که باید به زندگی واقعی بپردازید. با آنکه شما دیدگاهی محکم و قوی دارید، ولی حتی شما هم وقتی با معمایی که امروز برایتان پیش می آید روبرو می شوید جا می خورید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است کسی از شما بخواهد که کاری برای اش انجام دهید، اما شما دلیل کاری را که از شما می خواهد نمی فهمید. چالش امروز شما این است که چگونه تقاضای چنین افرادی را به شکلی مطلوب پاسخ دهید. معمولاً برای این که ذهن تان را روی هدفی که دارید متمرکز کنید، می توانید از ذخایر غنی انرژی تان بهره بگیرید. اما امروز ممکن است خیلی زود احساس خستگی کنید، به ویژه اگر فکر کنید که تمام اقدامات تان چیزی جز وقت تلف کردن نیستند. احساسات واقعی خود را پنهان نکنید و این حس عدم اطمینان که گریبان تان را گرفته بروز دهید، زیرا با این رویکرد می توانید در طولانی مدت احساس بهتری داشته باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما انرژی و قدرت بسیاری را در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد این قدرت خود را به کار گرفته و با استفاده از فرا رسیدن تعطیلات آخر هفته در خانه تان تحولی جدی ایجاد کرده و کارهایی که مدت ها قرار بوده انجام شوند اما فقط روی هم انبار شده بودند را به انجام برسانید. با شروع کارهای پیش پا افتاده مثل مرتب کردن کمدها و اتاق ها و سر و سامان دادن به آشپزخانه شروع کنید. در شرایط فعلی این کارها از اولویت بیشتری برخوردار هستند، به ویژه این که هر لحظه ممکن است مهمان ناخوانده ای از راه رسیده و شما را غافلگیر کند. کارهای امروز شاید شروع خوبی برای یک آخر هفته ایده آل نباشند، اما در پایان با دیدن نظم و نظافت خانه حس بسیار خوبی خواهید داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز تردید و دودلی شما را سر دوراهی می گذارد. دیگران هم در انتخاب مسیر دچار تردید می شوند. در عین حال، شما احساس فشار می کنید و نمی خواهید اقدام عجولانه ای بکنید و از صبر کردن برای دیگران جهت برداشتن قدم اول خسته شده اید. باید جواب های خود را از راه حل های ساده بگیرید. بیشتر از یک روش درست وجود دارد. انتخاب شما همیشه درست خواهد بود اگر به آن ایمان داشته باشید. شما اصل بحث عادلانه را می دانید و درک می کنید، با این حال در رویکرد خود نسبت به مسائل بسیار لجوج هستید، به خصوص وقتی که احساسات شما از کنترل خارج می شوند. امروز باید به این مشکل با دید دیگری نگاه کنید اگر که می خواهید در رابطه ای عالی باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز از این که مدام از فکری به فکر دیگر بپرید سرگرم می شوید، اما به نظر می رسد که به سختی بتوانید کاری را که شروع می کنید به پایان برسانید. هر ایده ای که به ذهن تان می رسد مستلزم بررسی دقیق است، پس بهتر است پیش از رسیدگی جدی به فکری که به ذهن تان رسیده اجازه ندهید که افکار دیگر مسیرتان را عوض کنند. اگرچه ممکن است نتوانید مسیرهای انحرافی را از میان بردارید، اما می توانید جهت گیری های خود را اصلاح کنید. خوشبختانه اگر متوجه باشید که تمایل دارید به این سو و آن سو کشیده شوید، می توانید امروز را به یک روز پربار تبدیل کنید، البته تا زمانی که نسبت به اقداماتی که در پیش می گیرید با آگاهی عمل کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دیداری گیج کننده با یکی از دوستان و یا همکارانتان خواهید داشت. او برای مشورت به نزد شما آمده اما نسبت به بیان دقیق مشکلش اکراه دارد و تلاش برای کمک به این شخص، در حالی که فقط نیمی از ماجرا را می دانید، به نظرتان به چیزی مثل علم غیب و یا معجزه نیاز دارد. کمی صبور باشید و با ملایمت و البته کمی سیاست جزئیات این موضوع را از دهانش بیرون بکشید تا بتوانید بهترین راهنمایی های ممکن را به او بدهید، اما اگر دیدید تمایلی به صحبت کردن در این باره ندارد کلا بحث را عوض کرده و بیخیال کمک کردن به او دارید. البته این را هم فراموش نکنید که امروز کارهایی مهمتر ازمشاوره دادن به دیگران هم دارید که نباید پشت گوش انداخته شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟