طالع بینی شخصی امروز /  13 اسفند ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از این که با این همه تغییرات که پشت سر هم می آیند کنار بیایید خسته شده اید. دل تان می خواهد از سرعت اتفاقات کاسته شود و البته برای مدت کوتاهی این آرزوی شما برآورده خواهد شد. بدانید که نمی توانید همه چیز را کنترل کنید. اگر از خودتان و دیگران انتظارات کمتری داشته باشید راحت تر با این وضعیت مواجه خواهید شد. سعی کنید با دیگران با ملایمت بیشتری رفتار کنید تا کسی را آزرده خاطر نکنید. از این که می بینید همه چیز سر جای خودش است احساس خیلی خوبی دارید. یادتان باشد که فعالیت های بیشتری را به برنامه ی تان اضافه نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است شما ایده بزرگی در رابطه با اینکه چطور پول بیشتری کسب کنید در سر داشته باشید ، اما احتمالا قبل از اینکه تلاش تان را در این راه آغاز کنید مجبور می‌شویدعقب نشینی کنید. شما از انجام دادن کارهایی که در رابطه با آنها تجربه ای ندارید نمی‌ترسید و ممکن است سیاست جدیدی در پیش بگیرید که در راه تان موفق شوید. از طرف دیگر، ممکن است دیگران آرام آرام به سمت شما بیایند و به راحتی در جریان کار شما قرار بگیرند. بنابراین اگر مایلید که این کار را بکنید، بیشتر کنجکاو باشید و در این رابطه بیشتر جست و جو کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که یک دوست صمیمی یا فردی که به شما نزدیک است امروز مشکل مالی خواهد داشت. می توانید به او پیشنهاد کمک کنید اما مراقب باشید که او توان بازپرداخت قرضی که به او می دهید را داشته باشد. برای آغاز هدفی که مدت ها است فکرتان را مشغول کرده است امروز به هیچ عنوان زمان مناسبی نیست. احتمالا با کمبود اطلاعات مواجه خواهید بود. شاید لازم باشد یک روز مرخصی بگیرید و این مشکل را حل کنید. از اینکه راز خود را برای مدت های طولانی در سینه نگه داشته اید، خسته هستید. اما بهتر است این راز را همچنان در دل نگه دارید. هرگز دروغ نگویید و صادق باشید. این باعث بهبود شرایط عاطفی شما می شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که به ایده هایی که دیروز به سرتان زده بودند فکر می کنید. یادتان باشد که بعضی از آن ها می توانند امروز به کارتان بیایند. خوشبختانه بین عقل و احساس تان هماهنگی خوبی برقرار است و به همین خاطر این شانس را دارید تا درست تصمیم بگیرید. خیلی نگران عملی کردن افکارتان نباشید، بعداً فرصت های مناسبی پیش روی تان قرار خواهند گرفت که می توانید به وسیله ی آن ها نقشه های خود را به واقعیت تبدیل کنید. به شما توصیه می شود که افکارتان را همین طور که می آیند و می روند روی کاغد بنویسید. سعی کنید برنامه ریزی کنید، اما بگذارید تا زمان مناسب برسد و بعد وارد عمل شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر چه شما دارای فعالیت‌های فراوانی هستید و نقش‌های خود را به خوبی انجام می‌دهید و در صحنه رقابت نیز به خوبی می‌توانید با رقیب‌های خود به مبارزه برخیزید اما اتفاقات جنبی زندگی‌تان شما را تا حدودی ناامید کرده است از انرژی شما برای پیشبرد خواسته‌هایتان کاسته است. شما دارای فعالیت‌های جنبی بسیاری نیز هستید توصیه می‌شود که فعالیت‌های خود را محدود کرده و همه تلاش تان را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید تا نتیجه بهتری داشته باشید. سعی کنید راهی پیدا کنید تا از بار مسئولیت های تان کم شود. مثلاً می توانید بعضی کارها را به روز دیگری موکول کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که اعضای خانواده می خواهند در خانه تغییراتی ایجاد کنند و این تغییرات می تواند شامل تغییر دکوراسیون، تغییر مبلمان یا بازسازی خانه باشد. اما شما با این مساله مخالفت خواهید کرد. تقریبا هرکس در خانه ساز خودش را می زند و عقیده خودش را دارد. به همین دلیل، امروز زمان مناسبی برای این کارها نیست زیرا هیچ کدام به هیچ توافقی با هم نخواهید رسید. بهتر است این تصمیم را به چند روز دیگر موکول کنید. هر نوع مکالمه و بحثی امروز بی نتیجه خواهد ماند. رابطه فعلی شما با فرد موردعلاقه تان دچار تغییرات مثبتی می شود و اگر احساسات واقعی خود را به او بگویید، اوضاع از این که هست بهتر نیز خواهد شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید به نظر می رسد که امروز نمی توانید کارهای روزمره ی خود را طبق برنامه به پیش ببرید، زیرا مدام به دنبال راهی هستید تا از این مسئولیت ها شانه خالی کنید. اکنون نمی توانید روی کارتان تمرکز کنید، زیرا تفریحات فریبنده ای را پیرامون تان می بینید که شما را وسوسه می کنند. از انجام کارهای تکراری خسته شده اید و حالا دل تان می خواهد با آدم های خلاق هم صحبت شوید. اما یادتان باشد که اگر اکنون سرتان به کارتان باشد چیزهای بیشتری عایدتان خواهد شد، پس راهی پیدا کنید تا بین کار و تفریح تعادل برقرار کنید. اگر اخیرا شخصی در زندگی شما با یک مسئله عاطفی مواجه شده باشد آن را به خودتان نسبت ندهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می‌کردید عمل کنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می‌سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما کمی هم کناره‌گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است. زیاد آسان نیست که امروز را به روزی مفرح و به یاد ماندنی تبدیل کنید مخصوصا اگر خوشبختی و شادمانی را به یکی از دوستان نزدیک و یا همسرتان پیوند دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز فردی به دیدار شما می آید و اطلاعات غیرقابل باور به شما می دهد. خیلی به حرف های او استناد نکنید. به همان اندازه که مسایل رمانتیک برایتان مهم است، رنج و اندوه و مشکلات شما هم زیاد است و باید هر دو را با هم درمان کنید. با همه این اوصاف باید بدانید امروز فرد مورد علاقه تان در کنار شما خواهد بود و شما موجب خوشحالی او خواهید شد. این شاید زمینه ای برای ایجاد ارتباط با او باشد. امروز بهترین فرصت برای در میان گذاشتن برخی مسایل با فردی است که به او احساس نزدیکی و علاقه دارید. اگر به جای دروغ بتوانید حقایق را بگویید در واقع به خود لطف بزرگی کرده اید. این باعث می شود تا آرامش روحی و ذهنی بیابید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که شاید دوستان تان فکر کنند که امروز چه قدر ساکت و آرام به نظر می رسید، اما اگر کسی ناگهان قضاوت نادرستی درباره ی شما بکند ممکن است به او خشم بگیرید. ورای این ظاهر آرام و دلپذیر یک آدم عصبی قرار دارد، اما تمایل دارید تا وقتی کسی کاری به کارتان ندارد خشم تان را از آن ها پنهان نگه دارید. اکنون احساس نا امنی می کنید، اما بهتر است در این باره به کسی چیزی نگویید. بگذارید دیگران هر فکری که دل شان می خواهد بکنند. وقتی به آن ها نشان دهید که در کارتان صداقت دارید از این فشارها کاسته خواهد شد. اگر بتوانید در مورد مسایل جالب تر یا تکنولوژی با دوستان خود صحبت کنید شاید روز بهتری در پیش داشته باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد باوجود اینکه شما هنوز در حال رقابت کردن هستید و با سرعت به جلو پیشروی می کنید، در پیرامون شما همه چیز روال آرامی را طی می کند، و این موضوع کمی شما را عصبانی می کند. این سخن به این معنی نیست که شما نمی توانید از یک محیط آرام لذت ببرید؛ بلکه به معنی این است که شما دوست دارید با کسانی که روابط متقابل دارید روزتان را سپری کنید. اگر احساس می کنید که نیاز به تحرک و هیجان دارید پس این کار را بکنید، اما در عین حال باید از آرامش و سکون نیز لذت ببرید. امروز لحظه های پرتنشی خواهید داشت و نامزد/همسرتان در مور نارضایتی هایش با شما صحبت خواهد کرد. اما در میان این صحبت ها، متوجه حقایق ارزشمندی در مورد خود و رابطه تان با هم متوجه خواهید شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مساله ای که بسیار برای شما مهم است در حال تغییر است. این مساله فکر شما را مشغول می کند که آیا این موضوع آینده ای دارد یا خیر. این مساله می تواند در زمینه کار یا زندگی شخصی شما باشد. به هر صورت ذهنتان بسیار مشغول آینده این موضوع است و بسیار نگران آینده آن هستید. از اینکه آینده نامعلوم داشته باشید عصبی می شوید. اما برای تصمیم گیری ابتدا باید همه این افکار و نگرانی ها را دور بریزید. رابطه کنونی شما با فرد موردعلاقه تان به جایی رسیده است که می خواهید خانواده را در جریان بگذارید و آنها یکدیگر را ملاقات کنند. امروز متوجه می شوید این عشق و رابطه چقدر برای شما ارزش و اهمیت دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟