طالع بینی شخصی امروز /  12 اسفند ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که انرژی شما در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و توانایی فوق العاده ای در اختیار دارید که به شما این فرصت را می دهد تا هر شرایطی را به نفع خودتان تغییر دهید. شما قدرت بی نظیری در تغییر دادن شرایط بد و تبدیل کردن آنها به موقعیت های خوب دارید و خیلی خوب می دانید چطور روحیه دیگران را حتی وقتی در بدترین شرایط ممکن قرار دارند تغییر دهید. با این همه امروز ممکن است برخی مسائل احساسی در حدی باشند که نتوانید به راحتی با آنها کنار بیایید. نگران نشوید، این موضوع ربطی به رابطه عاطفیتان ندارد، اما بعضی ها چنان رفتارهای تندی از خودشان نشان می دهند که برایتان قابل هضم نیست؛ سپرهای دفاعیتان را آماده کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با این که در تصمیم گیری بسیار مصمم به نظر می رسید، اما واقعیت این است که اکنون در وضعیت دشواری گیر افتاده اید. فکر می کنید که می دانید دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید و آن چه می خواهید چندان هم پیچیده نیست، اما در واقع افکارتان آشفته اند و اولویت های تان را گم گرده اید. احساس رضایتمندی به این سادگی ها به دست نمی آید، زیرا اهدافی که شما در سر دارید با چیزی که دیگران توانایی عرضه ی اش را دارند زمین تا آسمان فرق می کند. شادی اکنون شما به این بستگی دارد که اهداف تان را اصلاح کنید و آن چه را ممکن و شدنی است در پیش بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که هر گاه می خواهید در مورد مسئله ای خیلی مهم، احساسی و یا عمیق صحبت کنید طرف مقابلتان ذوقتان را کور می کند؟ امروز احساس می کنید که نمی توانید با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کنید و تلاش هایتان برای بیان افکار و احساساتتان موفقیت آمیز نیستند. موضوع اصلی این است که شما می خواهید همه چیز را خیلی جدی و عمقی بررسی کنید، اما انگار دیگران با مسائل خیلی سطحی برخورد می کنند. به جای این که بجنگید تا دیگران را مثل خودتان کنید بهتر است به دنبال آنهایی باشید که نگرش و احساساتی شبیه به خودتان داشته باشند. امروز کنترل کردن جزر و مدهای قلبتان کار دشواری خواهد بود و ممکن است با رفتارتان عشقتان را از خودتان آزرده کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به نظر می رسد که احساسات شما بر عملکردتان تأثیر گذاشته اند و از این نکته باخبرید. مشکل این جاست که احساسات شما با وزش نسیمی تغییر می کنند و نمی گذارند بر کارتان متمرکز شوید. به هر حال این وضعیت ادامه خواهد داشت، پس باید راه چاره ای پیدا کنید تا آرامش خود را بازیابید. برای این که از این آشفتگی ها رها شوید فقط سراغ کارهایی بروید که مطمئن اید تمام شان می کنید. سعی کنید اهداف تان را کمی محدودتر کنید تا فرصت پرداختن به روح تان را هم داشته باشید. امروز انگار شما زره ای نامرئی به تن دارید که شما را در نبردی که در پیش رو دارید محافظت خواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز کارهایتان آشفته و بدون حساب و کتاب هستند، اما مدام می خواهید کارهای خودتان را با ربط دادن آنها به اهداف بزرگ توجیه کنید. در واقع حقیقت ماجرا این است که امروز بیشتر به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید و نمی توانید ذهن خود را روی انجام کارهای دقیق و حساب شده متمرکز کنید. کوچک ترین چیزها هم برای وسوسه شدن شما و رها کردن کارها و مسئولیت هایتان کافی هستند، اما این لذت های زودگذر در نهایت رضایت خاطر چندانی برای شما به همراه نخواهند داشت و به هیچ عنوان نمی توانند با لذتی که از انجام موفقیت آمیز کارهایتان به دست خواهید آورد برابری کنند، پس با تمام وجود سعی کنید به وسوسه های درونی خود غلبه کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که به نظر می رسد که اطلاعات بسیار زیادی جمع آوری کرده اید، اما نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک به درد کارتان می خورند. شاید حتی در تشخیص حقایق دچار مشکل شوید. دل تان می خواهد که بر اساس اطلاعات واقعی کارتان را پیش ببرید، اما فعلاً افکار آشفته ی شما مانع مسیر پیشرفت تان شده اند. بهتر است رویه ی خود را تغییر دهید، یعنی جایی که اصلاً حقیقتی وجود ندارد بیهوده خودتان را سرگرم یافتن آن نکنید. اکنون زمان آن است که بذر موفقیت را ابتدا در فکرتان بکارید. یک جایی در دنیای شما تنش و چالش در حال شکل گرفتن است، شاید مشخص نباشد و حتی خیلی بزرگ هم نباشد، اما هست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید هر چند امروز از آن روزهایی است که فقط دلتان می خواهد استراحت کنید، اما احساس می کنید که چنین امکانی برایتان وجود ندارد. صدایی از درونتان به شما می گوید که باید کار کنید و امروز برای شما روز استراحت کردن نیست. به جای این که بیخیال این ندای درونیتان شده و تمام روز را با عذاب وجدان دست و پنجه نرم کنید هر چه سریعتر به سراغ انجام کارهایی که در انتظارتان هستند بروید تا بتوانید ساعات پایانی روز را بی آن که اضطراب و نگرانی و یا عذاب وجدان داشته باشید هر چقدر که دلتان بخواهد استراحت کنید. امروز اعتماد کردن به دیگران بسیار دشوار به نظر می رسد، زیرا آنها بی هیچ توضیحی تعهدات خود را عملی نخواهند کرد!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به همه چیز با دید مثبت نگاه می کنید، اما حواس تان باشد که ممکن است در طول روز به نقطه ای برسید که نسبت به برنامه هایی که برای آینده دارید شک کنید. به نظر می رسد که امور واقعی و غیرواقعی را نمی توانید از هم تشخیص دهید. افکارتان با سرعت زیادی می آیند و می روند، اما به خاطر این که نمی توانید بر هیچ کدام از آن ها تمرکز کنید ناراحت نباشید. بدانید که تلاش برای کنترل پیچ و خم های فکری کار بیهوده ای است. در عوض بهتر است خودتان را به این جریانات بسپارید و سعی کنید از هر آن چه پیش می آید لذت ببرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شاید از لحاظ عاطفی احساس کنید که در موقعیت دشواری گرفتار شده اید. شاید احساس کنید که دیگران قلب مهربان و حساس شما را درک نمی کنند و قدر آن را نمی دانند. شاید بهتر باشد که خودتان را زیاد با دیگران درگیر نکنید و تا جای ممکن در خانه بمانید و از کارهایی که باعث آرامش بیشترتان می شوند لذت ببرید. لزومی ندارد که مدام در حال حرکت و انجام یک کاری باشید، گاهی بهترین کاری که می شود انجام داد این است که هیچ کاری نکنید! اجازه ندهید دیگران شما را با حرف زدن و به کار گرفتن راه های مختلف برای توجیه کردن خودشان شمارا مجبور به انجام کارهایی بکنند که خودتان تمایلی به آنها ندارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که دیگران معمولاً به شما تکیه می کنند. زیرا به نظر می رسد که عقل و منطق خوبی دارید و می توانید در زمان بحران به درستی تصمیم بگیرید. اما امروز تصمیم گیری برای تان مشکل شده است، نمی دانید تلاش تان را روی چه کاری متمرکز کنید. این کاهش اعتماد به نفس ممکن است شما را در مسیری قرار دهد که از مقصد مورد نظر شما دور است. کمی عجیب به نظر می رسد، اما بهتر است کمی وقت تلف کنید. وقتی به جواب درست دست پیدا خواهید کرد که اصلاً به دنبال اش نگردید. امروز کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، پس درهای دنیای خیالاتتان را محکم ببندید و روی انجام کاهایتان تمرکز کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود این که روزهای شما پر از کار و فعالیت هستند، شب که به رختخواب می روید با فکر کردن به کارهایتان احساس می کنید که کار چندانی انجام نداده اید. و حالا این موضوع باعث تحلیل رفتن و پراکندگی انرژی شما شده است. زمان آن فرا رسیده است که کارهایتان را اولویت بندی کنید. نگاهی به کارهایی که هر روز انجام می دهید بیندازید و ببینید کدام کارها را برای دیگران و کدام ها را برای خودتان انجام می دهید. از دیدن بی انصافی ای که در حق خودتان می کنید و عدم رعایت اعتدال قطعا شگفت زده خواهید شد. امروز فرصت را عنیمت شمرده و با خودتان قرار بگذارید هر کاری که انجام می دهید فقط برای خودتان باشد و نه دیگران!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است خیلی زود از رختخواب برخیزید و برای کار آمده شوید، اما به نظر می رسد که چیزی در پشت ذهن تان شما را اذیت می کند. نمی دانید دقیقاً از شما چه انتظاراتی دارند، اما بدانید که اگر امروز خودتان را درگیر جزییات نکنید، می توانید در هر کاری به خلاقیت دست بزنید. سعی نکنید همه چیز را کنترل کنید و تحت فرمان خود درآورید، زیرا همه چیز بدتر خواهد شد. بهتر است آن چه را پیش می آید با آغوش باز بپذیرید تا با تجربه های شگفت انگیز روبرو شوید. درست است که شما آدمی نیستید که بخواهد از زیر انجام کار در برود، اما اگر حواستان را جمع نکنید، درگیری های ذهنی شما را خیلی سریع از مسئولیت هایی که به عهده دارید غافل خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟