طالع بینی شخصی امروز / 16 دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگرچه اکنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیک شدن به مسئله‌ای که باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می‌شود شما کاهی را تبدیل به کوهی کنید! بنابراین از افکار خود آگاهی کامل داشته باشید. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفی ترس می‌باشد. شما اکنون نمی‌توانید آهسته و یکنواخت حرکت کنید، برای اینکه دیگران خواسته‌های خیلی زیادی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر می‌کنند که شما می‌خواهید تمام وقت‌تان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست داشته باشید که در خوشی‌هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب تر است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود اینکه شما می‌دانید امروزه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه‌ای دارد، اما شما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می‌دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای‌تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یک گروه در آمدن مهم تر از پرکار بودن باشد. شما دارید چیزی را خلق می‌کنید و اول راه هستید اما اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید باید صبور باشید. شاید بخواهید در مورد شروع کار جدیدتان با دیگران صحبت کنید اما دلایل درستی نداشته باشیدـ

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز اگر احساس خستگی می کنید از خودتان مراقبت کنید. استراحت کردن و مرخصی گرفتن اگر لازم باشد، خجالت ندارد. اگر لازم شد یک روز را در رختخواب بگذرانید این کار را بکنید. این بیشتر از آنچه فکرش را بکنید برای شما احیاکننده خواهد بود. اگر باید کارهایی را تمام کنید، کار خود را به فرد دیگری بسپارید یا با لپتاپ در رختخواب آن را انجام دهید. امروز شما این فرصت را دارید تا از دیدگاه منحصر بفردی به یک مسئله بنگرید. زاویه ای که از آن شما به قضیه می نگرید، تفاوت زیادی در مورد قضاوت شما در مورد یک رابطه ایجاد می کند. گویی در ذهن شما لامپی روشن می شود. شما چیزی را درباره فرد مقابل درک می کنید که قبلاً متوجه آن نشده بودید. بجای آنکه او را سرزنش کنید، خودتان را ببخشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز استرس‌های مربوط به خانه شما را از انجام دادن وظایف مهم‌تان در محل کار باز می‌دارد. اما احساسات شما بهتان می‌فهمانند که شما قبل از اینکه بخواهید در جای دیگری سازنده باشید باید به این وظایف بپردازید. دوری کردن از مسائل شخصی انتخابی دائم و همیشگی برای شما نیست، برای اینکه بی توجهی به آنها باعث می‌شود یاس و ناامیدی‌تان باعث سقوط و فروپاشی احساسی شود. فاش کردن رازها کار خیلی سختی است؛ اما هم اکنون می‌تواند اقدام بازدارنده‌ای باشد که شما بهش احتیاج دارید. امروز وانمود نکنید که همه چیز خوب است در حالیکه اینطور نیست. وقتی در نقشه ها و برنامه ها خطایی می بینید، به آنها اشاره کنید. اگر این کار را نکنید، عواقب آن وحشتناک خواهد بود. در تمام مراحل کار به جزئیات توجه کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید. حتی اگر بین آنچه می‌خواهید انجام دهید و آنچه ناچار به انجام آن هستید مانده اید ، انجام هر عمل مثبتی عاقلانه تر از منتظر شانس بهتربودن برای بیان خصوصیات فردی شما است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز چیزی غیرعادی برای شما جذاب می شود، به خصوص اینکه شما این روزها کم حوصله شده اید. تا وقتی که این چیز برای شما خطرناک یا پشیمان کننده نباشد، می توانید به آن بپردازید. برای آنکه هیجان بیشتری به زندگی خود بیاورید، به روش های بدست آوردن آن فکر کنید. شاید تنها کاری که باید بکنید این است که ورزش جدیدی انجام دهید یا امشب بیرون بروید. امروز زندگی کمی عجیب می شود. باید صبر داشته باشید و نگذارید که سورپرایزهای ظاهری شما را غافلگیر کنند. باید خونسردی، آرامش و وجهه خود را حفظ کنید، زیرا برای بدست آوردن آنها تلاش زیادی کرده اید. دیگران منتظرند تا اظهار شوک شما را ببینند، به آنها این رضایت را ندهید. لبخند به لب داشته باشید، حتی اگر دلیلی برای این کار ندارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز ایده‌های احمقانه را جدی می‌گیرید!! مثل رژیم گرفتن در زمانی که دور و بری‌های ما در حال ترتیب دادن جشن و مهمانی هستند! اما شما حال و هوای مهمانی ندارید؛ چرا که می‌خواهید به برنامه هایتان سر و سامانی بدهید. چیزی که شما می‌خواهید داشتن کمی‌ تفریح و سرگرمی‌ نیست؛ شما فقط نیاز دارید که به فکر سلامتی تان باشید و در این زمینه به دنبال محرکی هستید که بتوانید کاری انجام دهید. غریزه‌های درونی خود را دنبال کنید، اما در مسیری که پیش گرفته‌اید لذت بردن را فراموش نکنید. اگر امروز احساس تنبلی می کنید، موسیقی شاد گوش کنید. این به شما کمک زیادی می کند. آواز بخوانید و در عین حال کارتان را انجام دهید. کار خانه، یا کارهای شخصی تان را با موسیقی گوش کردن سریع تر تمام می کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.موفقیت را به وجود می‌آورد باعث می‌شود بتوانید خیلی زود برای زندگی‌تان تصمیمات مهمی بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد خودتان را گول نزنید. با آنکه امروز خیلی وسوسه می شوید که چیزی را ببینید که دوست دارید ببینید، ولی این کار برایتان خطر دارد. خواب و خیالات واهی فقط مدت کوتاهی طول می کشند و هرگز دائمی نیستند. بجای آنکه با خودتان این نوع بازی ها را بکنید، چشم بند خود را بردارید و آنچه در مقابلتان است را مشاهده کنید. حتی اگر برایتان دردناک باشد، حالا برایتان درد و رنج کمتری دارد تا بعد. روزهایی مثل امروز باعث می شوند که شما احساس کنید عصبی و بیقرار هستید. انرژی امروز شما و عشقتان را از لحاظ عاطفی ناراحت می کند. شما دو نفر با هم مشاجره می کنید و بعد از آن قسم می خورید که تا ابد در کنار هم بمانید. اگر بخواهیم از لحاظ رمانتیک امروز را از یک تا ده درجه بندی کنیم، نمره ۹ را به آن می دهیم.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که تصمیم گرفته‌اید از شهر خارج شده و یا حداقل کار ماجراجویانه‌ای انجام دهید. شما زمانی صرف کرده‌اید و برای مسافرت‌های دنباله دار به مکان‌های دور افتاده برنامه ریزی کرده‌اید. اگر تمایل داشته باشید که برای دیدن مکان‌های مذهبی به خارج از شهر بروید، ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. شما می‌توانید مطالعه را دربرنامه روزانه خود قرار داده و با این کار با روح و روان خود به سفر بروید! امروز که پلوتو و خورشید در هشتمین خانه تان هم تراز می‌شوند، باید مسائل مالی پرخطر خود را به درستی هدایت کنید. اگر اقدام به انجام دادن کارهای خانه بکنید، می‌توانید به خوبی از عهده‌اش بربیایید. اما از برنامه‌هایی که باید خیلی زود انجام شوند باید مثل طاعون دوری کنید!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می‌دانید که این بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری‌های شما درباره کارتان نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می‌کند. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت‌های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می‌بینید که در یک تعارض قرار می‌گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می‌شود بازنده شوید. با سخت کار کردن و و رسیدگی کردن فقط به یک کار موقعیت خود را بهتر کنید. اما حرص و طمع داشتن خیلی بیشتر از آنچه حدس بزنید برایتان دردسرساز خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز سعی کنید با یکی از دوستان خوبتان حرف بزنید. نگذارید غرورتان مانع دریافت حمایت و کمکی شود که بدان نیاز دارید. اگر اشتباهی کرده اید یا می ترسید از اینکه خطایی بکنید، با احساس گناه جلو نروید. بنشینید و با نوشیدن یک فنجان قهوه و صحبت با دوستتان این مسئله را در آرامش حل کنید. یادتان باشد که هر کسی ممکن است زمانی در چنین موقعیتی گیر بیفتد. امروز عشق باعث می شود واکنش افراطی نشان دهید، زیرا انتظار ندارید که امروز این اتفاق برایتان بیفتد. در واقع هر اتفاقی ممکن است بیفتد. فردی از آشنایان قدیم شما امروز جلوی رویتان سبز می شود که تغییر فراوانی کرده است و شما از دیدن او شوکه می شوید. بهتر است از شنیدن حرف های او بیشتر شوکه نشوید و خونسردی خود را حفظ کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟