طالع بینی شخصی امروز / 6 آبان ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یکی از دوستان شما که غمگین و افسرده است نیاز دارد که خوشحالش کنید. توانایی شما برای گوش دادن برای او بسیار ثمربخش خواهد بود. سعی کنید اندوه او بر روی شما تأثیر نگذارد. شما باید به موفقیت های حرفه ای تان ادامه دهید و بدین وسیله دوستی ها و اهداف جدیدی درست کنید. اشتیاق و خوش بینی خود را از دست ندهید و به دیگران هم مهر و محبت داشته باشید. گاهی اوقات دوست دارید که عشق شما شروع سریعی داشته باشد. ولی با توجه به شخصیتی که شما دارید، نگرش محتاطانه شما همواره باعث می شود که پا روی ترمز بگذارید و سرعت خود را کم کنید. با آنکه می دانید حس شما به یک فرد خاص چیست و از احساس او به خودتان خبر دارید، هنوز آماده عجله کردن نیستید. اکنون زمان آن رسیده که اهداف سالیانه کاری خود را تعیین کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ساعات اولیه روز هیچ گونه سورپرایزی نخواهد داشت. کارهای ساده بکنید و عجله نداشته باشید تا در یک فعالیت کاملا متفاوت درگیر شوید. شرایط مالیتان در نیمه ی دوم روز برجسته می شود. زیاده روی به بدهی بالا آوردن منجر می شود و باید از آن اجتناب شود. در هنگام عصر به کارتان بپردازید. ساعات عصر است که منبع جدیدی از الهام پیدا می کنید، به ارتباطات و خودابزاری علاقه نشان می دهید. عصرهنگام انتقادات را به دل نگیرید و به جای آن از خودتان به انتقاد بپردازید. هنوز هم بسیار اجتماعی هستید، ولی در حین روز رویکردتان به مردم تغییراتی خواهد کرد. روابط هیجان انگیزی که به آنها علاقه دارید با ارتباطات کاری و جست و جو برای منافع عوض خواهد شد. کار فعالانه با اسناد مالی بسیار محتمل است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما در موقعیتی قرار گرفته اید که به تفریحات و شادی بیشتری احتیاج دارید و امرزو باید تصمیم بگیرید از کارهایی که در سابق انجام می‌دادید دوری کنید و کارهای جدیدی را آغاز کنید. شما در حقیقت می‌دانید که باید چه کارهایی را انجام دهید اما از انجام آنها واهمه دارید اما باید زندگی جدیدی را شروع کنید و امروز این جرات و شهامت را در خود زنده سازید. زیرا اگر این جرات را در خود بیدار نسازید، سلامتی شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد. اگر این کار را انجام دهید تغییر ژرفی در ندگیتان حاصل می‌شود. باید روی ایده های پیشرفت سرمایه گذاری کنید و ریسک پذیر باشید و خودتان را درگیر و معطل نحوه اقدام به این کار نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد پاداشی که مدتها منتظرش بودید امروز بالاخره می رسد. این روزتان را روشن می کند. دوست دارید جشن بگیرید. شانس حضور یافتن در مناسبت اجتماعی بزرگی نصیبتان می شود. خوش بگذرانید. امشب از دیدن خواب های روشن و واضح خوب و بد تعجب نکنید. دفتر یادداشتی کنارتان بگذارید تا وقتی صبح از خواب بیدار شدید خواب هایتان را بنویسید. شما برای فکر کردن به تصمیمی که باید در مورد رابطه خود بگیرید به زمان نیاز دارید. شما به نقطه تغییر رسیده اید و می دانید که هر دوی شما از خودتان می پرسید آیا باید قدم بعدی برای عمیق تر کردن تعهدتان را بردارید یا خیر. این به اندیشه زیاد و بررسی انگیزه هایتان نیاز دارد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در ساعات اولیه ی امروز شاید احساس کنید که در بن بست قرار گرفته اید. تلاش هایتان را به هدر ندهید. به جای آن آغاز روز را در یک حالت آزاد بگذرانید. نیمه ی دوم روز درهای جدیدی برایتان آغاز خواهد کرد و یا شانس این را پیدا می کنید که دوباره روی برنامه ی اخیرتان کار کنید آزادی و استقلال که مدتی است از آن لذت می برید، جای خود را به حس وظیفه شناسی می دهند. امور کاری در نیمه ی دوم روز تبدیل به مرکز توجهتان می شوند. به سختی تمرین کنید و ساده بجنگید. این سخن بهترین شعار برای اکثر شما خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما می‌توانید تشخیص دهید که هفته‌ای بسیار پر تنش به پایان رسیده است، اما شما توانایی این را ندارید که تمام انرژی‌تان را یکباره تغییر جهت بدهید. اگر شما احساس دلواپسی می‌کنید، فقط این حقیقت که یک رابطه دوستانه بیشتر از آنچه که شما فکر کنید می‌تواند در معرض خطر باشد را قبول کنید. هرچقدر که شما تلاش کنید این پی آمد را کنترل کنید، بیشتر از هدفهایتان فاصله می‌گیرید. خودتان را کاملاً با مسائل عاطفی درگیر کنید، اما نسبت به امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد هوشیار باشید. امروز تردید و بی تصمیمی بزرگترین دشمن شماست. این دشمن بیش از همیشه ذهن شما را مسموم می کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید کارهای آزاد خلاقانه تنها در ساعات صبح امکان پذیر خواهد بود. مجبور خواهید بود که هنگام عصر در کارهای روزمره شرکت کنید. اگر این کارها را داوطلبانه انجام دهید برایتان بهتر خواهد بود. اگر اینطور نباشد چیزی یا کسی به آن مجبورتان خواهد کرد. ممکن است مجبور شوید نوعی آزمون حرفه ای را پست سر بگذارید. هنگام صبح با روحیه ضعیف و تحریک پذیری خود بجنگید. مخمصه ای که در آن قرار گرفته اید همیشگی نخواهد بود. هنگام عصر خواهید فهمید که موقعیت های زیای پیش رو و استعدادهای زیادی هم برای کاوش کردن دارید. نگذارید اشتباهات گذشته و دوستان ناپسند غمگینتان کنند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با آنکه همه چیز برای شما خیلی خوب پیش می رود، ولی امروز حال و حوصله شما سر جایش نیست. علیرغم همه چیزهای خوبی که در زندگی شما هست، امروز کمی احساس غم و اندوه می کنید. زیاد بزرگش نکنید. سعی کنید خودتان را با فعالیت های فیزیکی سرگرم کنید و حواس خودتان را پرت کنید. با دوستانتان بیرون بروید و خوش بگذرانید. امروز بیشتر از همیشه احساس درونگرایی و سکوت می کنید. زیرا به زمان بیشتری برای فکر کردن به همه چیز لازم دارید. حتی اگر با عشقتان باشید، ولی کمی از هم فاصله می گیرید، زیرا ترجیح می دهید تنها باشید. از این حالت برای پرداختن به اصل ماجرایی که شما را اذیت می کند بپردازید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هنگام صبح انرژی خود را ذخیره کنید. الان احتمال اینکه همه ی آن را به هدر دهید خیلی زیاد است. در طول روز همه چیز برایتان خوب پیش می رود. در نیمه ی دوم روز بهترین موقعیت ها برایتان پیش می آید. علی رغم تغییرات مثبت، سرعتتان را کم کنید و روی کاری که می کنید متمرکز باشید.باید مراقب باشید که تحت تاثیر کینه های شخصی نباشید-این کینه ها دیگر ربطی به شما ندارند. انهایی که هنوز می خواهند بعضی چیزها را حل و فصل کنند باید در ساعات صبح به این کارها بپردازند. نیمه ی دوم روز بیشترین کارآیی را خواهد داشت. امروز دیگران تمایل بیشتری برای کمک کردن نشان می دهند پس از این فرصت بهره ببرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده اگر شما در طول روز آزادانه به خیال پردازی کردن در محیطی آرام بپردازید، ممکن است بعداً کمی احساس نگرانی داشته باشید. با وجود این زیر ساخت مسئولیتها و قرارهایتان باعث می شود که شما احساس جدیت بکنید، برای اینکه شما قصد ندارید که انرژی تان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید در آینده انجام دهید تلف کنید. با مسائل بدیهی و غیر قابل اجتناب مقابله نکنید. فقط طبق یک برنامه از پیش مشخص شده به جلو بروید و تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید. اهداف کاری که چند ماه پیش برای خودتان تعیین کرده بودید باید امروز پیاده شوند. با تحقیق و پژوهش شروع کنید و از افرادی که می توانند در این راه به شما کمک کنند توصیه و مشورت بخواهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما در سرازیری هستید و به راهتان ادامه می دهید. امروز ترجیح می دهید با احتیاط بیشتری در مورد قرار امروز عمل کنید. شما تجربه ای در مورد آخرین رابطه خود داشته اید و علیرغم خلق و خوی خوب و خوش شما، امروز حس می کنید که سیگنال های اشتباهی می فرستید. این بار باید همه چیز را خیلی آرام پیش ببرید. ایده های فناورانه شما امروز خوب هستند ولی باید پردازش شوند. از دیگران توصیه و مشورت بخواهید. همه کارهایتان را با کمک یک شریک انجام دهید. نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست، به خصوص وقتی که منابع لازم برای رسیدن به اهدافتان درست کنار دستتان است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز وضعیت مالی شما بهتر و بهتر می شود. امروز حس می کنید که شما به اندازه کافی تلاش نمی کنید و نگران می شوید. این می تواند به شما انگیزه بدهد. ولی نباید به خودتان فشار زیادی بیاورید. شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آروزهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟