طالع بینی امروز / 10 مهر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد زندگی کردن با فرد بی اراده‌ای که سعی می‌کند شما را از وابستگی‌هایتان دور کند کار سختی است، اما اگر او را به زور وادار کنید که روش شما را قبول کند اوضاع بهتر نخواهد شد. حتی اگر جوابی که امروز می‌خواهید به کسی بدهید منفی باشد، ترجیح می‌دهید که این جواب بی‌پرده باشد. با قبول کردن این واقعیت که دیگران ممکن است برنامه‌هایشان را با شما هماهنگ نکرده و به راه خود بروند، ناراحتی‌های خود را به حداقل برسانید.سعی کنید زیاد با دیگران در محل کار با پرخاشگری حرف نزنید. امروز کارها در محل کار به خوبی و راحتی انجام می شوند، تنها در صورتی که استراحت خوبی داشته باشید و به خودتان هم برسید تا بتوانید در محل کار انرژی لازم را داشته باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز می توانید خیلی واضح تر و شفاف تر فکر کنید. تلاشتان را بکنید تا کار خودتان را انجام دهید و به دیگران کاری نداشته باشید. مشکلات دیگران را به خودشان واگذار کنید. زمان خوبی برای سرمایه گذاری برای یک وسیله الکترونیک برای خودتان یا خانه تان است. سخت نگیرید و از این خرج فروگذار نکنید. بعضی خرج ها زندگی را راحت تر می کنند. بعضی افراد ارزشش را دارند که لباس خوبی بخرید و کفش های نو به پا کنید و خودتان را برای بیرون رفتن با آنها نونوار کنید. این همان چیزی است که امروز برای شما اتفاق می افتد. شما از طرف کسی که مدتی است تحسینش می کنید و از او خوشتان می آید دعوت می شوید. برای یک بار هم که شده شما چیزی مهمتر از کارتان دارید که نگرانش باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است تصمیم بگیرید که دست به کارهای خیلی بزرگ بزنید، زیرا به هر کجا که نگاه می کنید فرصت های چشم گیری را می بینید که انتظارتان را می کشند. متأسفانه، اگر با اعتماد به نفس بیش از حد در مسیر پیش بروید ممکن است برای خودتان مشکل درست کنید. دیگران هم متوجه احساسات شما شده اند و این که حتی حاضرید به خاطر احساساتی که دارید به تنهایی به مسیرتان ادامه دهید. به حرف هایی که می زنید دقت کنید؛ سعی نکنید احساسات تان را طوری بیان کنید که باعث ناراحتی دیگران شوید. لزومی ندارد که برنامه های خود را با شتاب جلو ببرید، این خودتان هستید که این ضرورت را ایجاد کرده اید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز وقتتان را هدر ندهید. با جسارت و شجاعت عمل کنید. امروز با غریزه هایتان ولی با احتیاط پیش بروید. ذهن تیز و هوشمند شما برایتان فرصت هایی پیش می آورد که باید از آنها حداکثر استفاده را بکنید. با گروه ها ارتباط برقرار کنید و به پروژه ها کمک کنید. هیچ چیز از نظر شما در نمی رود. از بازی های فکری و پازل ها لذت ببرید و ذهن خود را تمرین دهید. نگذارید اتفاقات امروز شما را بترساند که رابطه شما با فرد خاصی به اتمام رسیده است. امروز شما بحرانی را می گذرانید و این البته فرصتی پنهان است. باید حس ناراحتی و ناامیدی را کنار بگذارید و کمی بخوابید. ارزش تلاشش را دارد، پس در مورد تغییراتی که می توانید با هم صورت دهید حرف بزنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد باوجود اینکه شما هنوز در حال رقابت کردن هستید و با سرعت به جلو پیشروی می کنید، در پیرامون شما همه چیز روال آرامی را طی می کند، و این موضوع کمی شما را عصبانی می کند. این سخن به این معنی نیست که شما نمی توانید از یک محیط آرام لذت ببرید؛ بلکه به معنی این است که شما دوست دارید با کسانی که روابط متقابل دارید روزتان را سپری کنید. اگر احساس می کنید که نیاز به تحرک و هیجان دارید پس این کار را بکنید، اما در عین حال باید از آرامش و سکون نیز لذت ببرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تمایل دارید به کارهایی دست بزنید که احساس لذت را برای تان به ارمغان می آورند، اما یک ندای درونی به شما می گوید که اکنون زمان مناسبی برای تفریح و سبک سری نیست. البته ممکن است به این توصیه ی محتاطانه و منطقی توجه نکنید. با این که می دانید چه چیزی به نفع تان است، اما هنوز هم سرکشانه می خواهید که به این سو و آن سو بروید و دنبال هوس های تان باشید. اما وجدان شما راحت تان نمی گذارد؛ تنها راهی که می توانید در پیش بگیرید تا وجدان تان را ساکت کنید این است که به تعهدات تان عمل کنید و بعد به سراغ شادی و تفریح بروید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید با افرادی که در صف کنارتان ایستاده اند حرف بزنید و سر صحبت را باز کنید. امروز آنطور که دوست داشتید رابطه شما تقویت می شود و از آن روند قهقرایی که داشت احیا می شود. هر دوی شما خیلی کار می کردید و مشغله زیادی در مورد امور خانوادگی داشتید و این بدان معنا بود که وقت بسیار کمی برای هم داشتید. اگر بتوانید زمانی را به آن صحبتی که باید داشته باشید اختصاص دهید، مسائلی که بین شما بوده را حل می کنید و پیشرفت فراوانی در رابطه شما ایجاد می شود. امروز روز خوبی برای فکر کردن به چیزهایی است که استعداد هنری شما را در کارتان بهبود می بخشند. نگذارید خلاقیت شما هدر برود. برنامه ریزی کنید و ببینید نتیجه آن چه می شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد معمولاً دوست دارید وقتی همه چیز خیلی جدی می شود، کمی اوضاع را از حالت خشکی دربیاورید. البته این حرکت شما برای گریز از تاریکی به معنی ترس نیست، بلکه این راهی است که در پیش گرفته اید تا انرژی های اطراف تان را که از تعادل خارج شده اند نظم و ترتیب ببخشید. اما اکنون در گردابی از جریان های پیچیده گرفتار شده اید. سعی کنید حقیقتی را که از چشم ها پنهان شده نادیده نگیرید. فقط کافی است یک نفس عمیق بکشید و سپس همگام با احساسات تان حرکت کنید. اگر جرأت به خرج دهید و همه چیز را عمقی بررسی کنید، می توانید به دیدگاه های تازه دست پیدا کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز از گفتن آنچه در ذهن دارید مضطرب می شوید. کلمات نوک زبانتان هستند و از گفتن آنها ترسی ندارید. مراقب باشید. ممکن است در این کار خطری وجود داشته باشد. کلمات شما شدتی بیشتر از همیشه دارند و ممکن است کسی را ناراحت کنند. مشکلات خود را روی دوش دیگران نگذارید. انرژی امروز حیات عشقی شما را روی لاین سرعت می اندازد. اگر سر قرار می روید باید آماده باشید که همه چیز خیلی سریع اتفاق بیفتد، با آنکه نمی خواهید چنین باشد. تنها مشکل شما این است که زیادی در مورد خراب کردن رابطه تان نگران هستید، گاهی باید در زندگی ریسک کرد. امروز در محل کار شما با یک تصمیم مهم در مجادله هستید که تأثیر فراوانی بر آینده کاری شما خواهد داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.سعی کنید در تحلیل موقعیت خود در زندگی زیاده روی نکنید. حداقلش این است که مجبور می شوید به حس ششم خود اعتماد کنید و با دلتان پیش بروید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز موجی از احساسات به ساحل وجودتان هجوم می آورند و شما را با احساسی سرشار از آشفتگی تنها می گذارند. به هر حال متولدین این برج می توانند کمی دمدمی مزاج هم باشند. به نظر می رسد که احساسات عجیب و غریبی مدام به سراغ تان می آیند و سپس رهایتان می کنند. این احساس خیلی جدی تر از تجربه های گذشته شما را تحت فشار گذاشته است. اکنون به نفع تان است که خواسته های غیر منطقی خود را بدون هیچ گونه مقاومتی دنبال کنید. تنها وقتی می توانید گنج پنهان را پیدا کنید که به اعماق فرو بروید، اگر در ساحل باقی بمانید اتفاق خاصی نخواهد افتاد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟