طالع بینی امروز / 7 مهر ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز لزوماً همه چیز خوب پیش نمی رود. پتانسیل تعارض و برخورد وجود دارد. شاید در مه این شرایط گم شوید. قطب نمایتان را در دست داشته باشید تا خیالتان راحت باشد. بدانید که روزهای بهتری پیش رو دارید و باید در مورد هر مشکلی با دیدگاه خاصی رسیدگی کنید. بیشتر از خودتان به دیگران فکر کنید. حساس باشید. اگر برای اولین بار سر قرار می روید، موقعیت بسیار رمانتیکی خواهید داشت که تا مدتها آن را فراموش نخواهید کرد. شاید صحبت های شما زیاد هم درخشان نباشند، ولی جریان احساسات بین شما بیشتر از کلمات اثر خواهد کرد. امروز در مورد کار هم بینش های مهمی خواهید داشت. این بینش به شما امکان حل موقعیت فعلی را می دهد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است شما ایده بزرگی در رابطه با اینکه چطور پول بیشتری کسب کنید در سر داشته باشید ، اما احتمالا قبل از اینکه تلاش تان را در این راه آغاز کنید مجبور می شویدعقب نشینی کنید. شما از انجام دادن کارهایی که در رابطه با آنها تجربه ای ندارید نمی ترسید و ممکن است سیاست جدیدی در پیش بگیرید که در راه تان موفق شوید. از طرف دیگر، ممکن است دیگران آرام آرام به سمت شما بیایند و به راحتی در جریان کار شما قرار بگیرند. بنابراین اگر مایلید که این کار را بکنید، بیشتر کنجکاو باشید و در این رابطه بیشتر جست  و جو کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد کرده اید و این موضوع همان قدر که می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید که کاری جدید را شروع کنید وخیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که کمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به زمان های قدیم فکر کنید و به افرادی که با آنها روابط نیرومندی داشتید. همیشه زمان های خوبی که با افراد همفکر و همدل داشتید را به یاد داشته باشید. پل های پشت سر را تعمیر کنید و مسائل را برای همیشه حل کنید. با افراد و موقعیت های اطرافتان هارمونی داشته باشید. صلح جهانی از درون خودتان آغاز می شود. این ایده آل را بیشتر با زندگی تان تلفیق کنید. امروز روز آن دسته از افرادی که کلاً رمانتیک هستند. شما می توانید برای آن فردی که در این دنیا بیش از همه دوستش دارید ژست هایی انجام دهید و رمانتیک بازی درآورید. با هم فیلم های عاشقانه ببینید، دست در دست هم بیندازید و پاپ کورن بخورید. از این فرصت برای تقویت عشق و پیوندتان استفاده کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برنامه ریزی اخیر شما ممکن است از بهترین نوع برنامه ها باشد،  اما هنوز کامل نیست. زمانیکه شرایط تغییر می کنند،  شما نیز باید خود را با آنها تطبیق دهید یا حداقل در برابر شان مقاومت نکنید. متاسفانه، ممکن است امروز سخت گیرانه بیندیشید و عدم تمایل تان برای اصلاح کردن روال کارتان می تواند شما را حتی از نزدیک ترین دوستان تان جدا کند. توجه کنید که دارد چه اتفاقی می افتد تا بتوانید هوشمندانه در برابر آن واکنش نشان دهید، به جای اینکه به یک رویای پوچ و توخالی تکیه کنید.روش های جدیدی برای حل مشکل بیابید. اگر الان از پس آن برنمی آیید، پس در کارتان پیشرفتی نخواهید کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد درست در زمانی که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نیز می‌خواهید خود را با حرکت آن هماهنگ کنید. اکنون زمان مناسبی برای تهیه کردن یک فهرست از اهدافتان می‌باشد. هر چیزی که برایتان اهمیت دارد و می‌خواهید بهش برسید را در ذهنتان مجسم کنید. همچنین هدفهای مربوط به شش ماه آینده را هم تجسم کنید. تصورات شما مثل بذرهایی هستند که در ذهنتان کاشته می‌شوند و باید آنها را پرورش دهید تا در آینده شاهد به نتیجه رسیدن آنان باشید.امروز عشق نیروی محرکه همه چیز است. اگر در هر کاری که می کنید عشق وجود نداشته باشد به موفقیت نمی رسید. راهی برای کار کردن با عشق بیابید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز سرعتتان را کم کنید. امروز روز عقب نشستن و مشاهده و تعمق است. ذهنتان امروز به صدها مسیر مختلف می رود و شما مطمئن نیستید که کدام مسیر را انتخاب کنید. سعی کنید زمزمه های درونی تان را خاموش کنید. نیروهای مثبت و دوست داشتنی اطرافتان را بپذیرید. سعی کنید با مطرح کردن مسائل نامربوط و غیبت های ناراحت کننده، جریان مثبت را بهم نزنید. برای جوانه زدن و رشد دانه، آب لازم است و شما هم برای آنکه روابط تان شکوفه بزند و توسعه یابد به عشق نیاز دارید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که احساسات عمیق خود را با فرد خاصی در میان بگذارید و پیوند بین خود را عمیق کنید. این کار لازم و حیاتی است پس آن را فراموش نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است شما حاضر نباشید که امروز در مواجهه با دیگری کوتاه بیایید،  حتی اگر این کار روشی نباشد که شما تاکنون داشته اید. شما احساس می کنید که دیگر هیچ راه برگشتی ندارید. انگار که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید و مایلید که برای ایستادن پای عقاید و باورهای خود دست به هر کاری بزنید. بی شک  این کار قابل ستایش است، اما اطمینان پیدا کنید که فرضیه اخیرتان آنقدر مهم هست که قبل از اینکه خود را به خطر بیندازید فکر کنید که در قبال آن چه بدست می آورید.کسی با نیرویی بسیار قوی کنترل اوضاع را بدست گرفته است و سعی می کند در هر جنبه از کار شما، تصمیمات را خودش بگیرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود اینکه امروز شما تصمیم گرفته‌‌اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه برخی از کارهای تکراری روزانه‌تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعداً هم می‌توانید تعهدات خود را انجام دهید.باید ارتباطات شما بهتر از قبل شود. اگر لحن شما عصبانی یا ناراحت باشد، افرادی که با آنها حرف می زنید، واکنش و پاسخ خوبی به شما نمی دهند. مثبت باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده بسیاری از مردم دوران بزرگسالی خود را به کشف خود واقعی شان سپری می کنند. والدین و محیط ما در اجتماعی شدن ما و شکل گرفتن چهارچوب ذهنی ما نقش مهمی دارند. بدانید که این تأثیرات لزوماً با درونیات شما هماهنگ نیستند. امروز را به کشف تأثیرات و جدا کردن اثرات بدی که روی شما بوده است اختصاص دهید. امشب زیاد نگران این نباشید که قرار شما چطور سپری می شود. زیرا امروز شانس خیلی خوبی با شماست که همه چیز خوب بگذرد. جو شیرین و پرمحبتی هست که شما ابتدا به آن توجه نکرده بودید ولی به شما کمک می کند که حتی شغلتان را نیز ارتقا دهید. این هم برای شغلتان خوب است و هم برای رابطه تان. پس آرامش داشته باشید و خوش بگذرانید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ماه در دوازدهیمن خانه مربوط به اسرارتان قرار دارد و کاملاً واضح است که چیزهای کمی وجود دارند که شما دلتان نمی‌خواهد در موردش با کسی حرف بزنید. هنوز شما آمادگی این را ندارید که در مورد خودتان حرف بزنید، در عین حال وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که لازم است رازهایتان را افشا کنید. نباید قربانی مثبت‌اندیشی خود شوید. اگر شما احساس می‌کنید که آمادگی صحبت کردن در مورد رازهایتان را دارید، به عقب برگشته و تمام دلایلی را که برای توجیه کردن خود در ذهنتان آماده کرده‌اید را بازبینی کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تلاش های شما برای اینکه امروز همه چیز را با هم داشته باشید کاری عبث و بیهوده است، به خاطر اینکه اگر موفق هم شوید باز برای تان بر عهده گرفتن این همه کار سخت خواهد بود. این مسئله مانند یک بازی کامپیوتری است؛  شما یک کار را در مقطعی به پایان می رسانید و سپس آنقدر برایتان پیچیده می شود که باید زمان زیادی برای حل مشکلات پس ازآن صرف کنید. شاید حالا زمان این باشد که یک سیاست جدید و بنیادی در پیش بگیرید. به جای هدر دادن تمام انرژی تان برای یک کنترل بیهوده بر مسائل، کافی است برای لحظاتی دست نگه داشته و صبر کنید. شاید آسان ترین کار این باشد که از قدرت دست بکشید!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟